Con Geplaatst: 1 februari 2006 Delen Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb jouw opmerkingen naar mijn werk gemaild. Vandaag vergeten om contact op te nemen met Vaillant. Dus morgen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 1 februari 2006 Delen Geplaatst: 1 februari 2006 Weet je het nu al? Bij een vcw moet je gewoon klem 3 en 4 aansluiten zonder anticipatieweerstand. dus klem 3 en 4 in de ketel en de 2 beschikbare klemmen in de chronotherm 1V. de ketel moduleerd een klein beetje op zijn retourtemperatuur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2006 Nou, wat ik weet is dat de boel gewoon werkt. Wat ik wilde weten is of ik iets absoluut verkeerd gedaan had. Niemand heeft me tot nu toe gezegd dat dat het geval is. Dus ik ga de teruggevonden boekjes doorlezen. Ik had al gezien dat de thermostaatdraad in een kastje in de CV verdween dus die schroef ik dan maar een keer open. Maar nu eerst een weekje de sneeuw in. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 2 februari 2006 Delen Geplaatst: 2 februari 2006 Ik weet inmiddels 2 dingen. 1 Er zijn Vaillant thermostaten die 3 draden nodig hebben. 2 dat Vaillant nog steeds niet zowel privé als zakelijk heeft gereageerd. Dus nog even geduld. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 2 februari 2006 Delen Geplaatst: 2 februari 2006 Kon niet uitstaan geen definitief antwoord te kunnen geven. Hier al vast een voorzet uitgebracht door Honeywell en ondertekend door Vailant. Let wel, ik heb flink geknipt en geplakt om het overzichtelijk te houden. De 2 sterretjes betekenen de voorkeur om tussen de klemmen 4 en 5 een weerstand op te nemen van 220 Ohm en 5 Watt. Alle genoemde klemmen zijn klemmen in de ketel. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 6 februari 2006 Delen Geplaatst: 6 februari 2006 Hier dan het ultieme antwoord. Fax gehad van Vaillant maar de indices waren niet te lezen. Toen te rade gegaan bij de servicemonteurs en zie hier het resultaat. 3 is dus de "fase", 4 de schakeldraad en 5 de nul (geldt alleen voor de 3-draads thermostaten, komt tegenwoordig nauwelijks nog voor). Dus de chronotherm gewoon op 3 en 4 dan werkt alles goed. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen