rudolfdebeer Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Beste mede-satters, Wegens onverwacht sterfgeval in mijn familie zal ik mij voorlopig niet online vertonen en ook geen antwoorden op PM of zo kunnen verstrekken. Ben even met andere zaken bezig nu. Hopende op begrip, Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pinda Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snappie Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Veel sterkte in deze moeilijke tijd. ________________---- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Veel sterkte. Mijn moeder is verleden week overleden, dus ik voel met je mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klinkie Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 sterkte dat zeg ik ..............linux Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Innige deelneming C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Sterkte... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 veel sterkte voor iedereen in jouw familie toegewenst Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Heel veel sterkte!!! Dit zijn mindere berichten. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alejandro Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Sterkte. Vastberaden, geen arrogantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Heel veel sterkte Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Sterkte voor de komende periode... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blitzteam Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Sterkte Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Met deelneming. sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
schans14 Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Veel sterkte toegewenst schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen