Werkpaard Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Hallo. Ik heb hier een Sony ktv met het type KV25FX30. Probleem is dat als je de tv aanzet dat de tv alleen maar fel wit beeld geeft en voor de rest niks meer doet. Dus geen geluid en ook niet reageren op de afstandbediening ( ook niet op de stby toets). Ik heb IC004 eruit gehaald en vervangen. Op de ic die ik erin heb gezet stond helemaal geen data. Ik wil nu een originele bestellen bij Sony. Ik heb de bestelnummer ervan. Maar mijn vraag is krijg ik dan een voorgeprogrammeerd NVMmetje of is deze ook gewoon leeg. Je moet namelijk in het service menu best wel veel afregelen en deze informatie staat niet in de documentatie. Onderdeel nummer uit de originele doc is IC 004= 875957572 (IC M24C08-WMN6T) Als ik een lege krijg heeft het geen zin om er een te bestellen. Grazen is mijn lust en mijn leven
Steve Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 druk als je dit hebt op de tv toets van de afstandsbediening.(jou toestel stond in de ageing mode !!) http://myweb.accessus.net/~090/sonypal.html
Werkpaard Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Geplaatst: 30 januari 2006 maar hoe kom ik dan het service menu in. want om de service menu in te komen moet het toestel eerst op standby staan en daarna de i - 5 - vol+ - en dan de tv ( vierkantje). met de originele nvm start hjet toestel direct op en is het toestel met geen mogelijkheid op standby te krijgen. Met de nieuwe ( lege ) NVM ben ik de service mode ingegaan en dan op 07 gedrukt waarna inderdaad de zelfde klacht optreed als met de originele NVM. Maar na het uit en weer aanzetten van de tv staat alles gelijk weer goed. Grazen is mijn lust en mijn leven
Steve Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 ic 004 terug plaatsen,de tv aanzetten en dan op de a.b. de tv toets indrukken. dan moet het weer goed zijn.
Werkpaard Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Geplaatst: 30 januari 2006 Super Steve. Het werkt weer op de manier wat je hebt verteld. oude IC004 teruggeplaatst dan op de tv toets gedrukt en alles werkt weer. Nogmaals bedankt voor je support. Grazen is mijn lust en mijn leven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen