greydutch Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo, Ik woon in het buitenland en heb al jaren tot volle tevredenheid een Humax 5400 (met Aston 1.05 en CD Smartcard). Nu heb ik onlangs de Technisat Skystar 1 CI gekocht, omdat ik graag Nederlandse programma's met de computer wil opnemen. Inmiddels heb ik begrepen dat dit eigenlijk een Twinhan kaart is. Helaas wordt de Aston niet herkend, ik heb hem er samen met de Smartcard op alle (vier) mogelijke manieren ingestopt maar zonder succes. Steeds een foutmelding "insert card" of "an error occurred" of gewoon niets. FTA ontvangst is OK. Heb met Technisat gebeld, maar die zeiden dat ik de kaart maar moest terugsturen, waar ik niet zo veel zin in heb. Heb volgende programma's geprobeerd: ProgDVB, DVBViewer en de oorspronkelijke Technisat software. Heeft iemand van de vele experts hier een idee waaraan het liggen kan? Bij voorbaat mijn dank.
jalza Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Welkom hier op het board Heb je het ook al met de twinhan drivers geprobeert. zoek ook met de zoek functie het is al vaker besproken hier. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
greydutch Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo Jalza, Bedankt voor je reactie. Ik had de Twinhan software al geinstalleerd, maar dit heeft evenmin geholpen (TwinhanDTV 2.606). Ik heb hier in het forum (en ook in diverse andere) gezocht, maar geen oplossing voor mijn probleem gevonden. Kun je me evt. een link noemen. Alvast bedankt.
Harley Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Heb dezelfde problemen, met de zelfde combinatie. Heb het weten terug te dringen tot even de smartcard er uit/in te schuiven om beeld te krijgen na pc opstart. Daarna goed. Heb zelf alles er af gehaald, eerst drivers installen, dan twhinham software, dan bijv. progDVB. VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 3 februari 2006 Geplaatst: 3 februari 2006 Problem solved, Mytheatre 3.335 is bij mij het enigste proggie die deze combinatie aankan. Raar maar waar. Elke opstart gelijk beeld met aston 1.05. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen