WPW Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Als je in outlook je agenda opent dan staat tie niet op vandaag, daar moet je dan apart de "ga naar vandaag" knop voor indrukken, kan dat niet automatisch ? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Barabas Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Dat doet ie bij mij wel! heb je wel alle service packs en fixes? Dat zeg ik... lezen!
WPW Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Geplaatst: 31 januari 2006 Dat maakt niks uit, 3x uptodate (XP, officeXP) en 1x bijna uptodate (w2k office2000), ze doen alle 4 hetzelfde, ga je naar agenda dan staat tie op 26 december of zo. Update: vreeemdd, als ik 'm op week zet weet tie wel dat het 31-1 is en onthoudt het ook, alleen op de maand stand vergeet tie 'm op 31-1 te zetten... ik heb ergens een jaar wissel instelling gezien, misschien is dat het wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
hsdm Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Kijk eens waar je computerdatum op staat. Dus...bij tijd en datum eens kijken of daar de datum goed staat. Outlook kijkt altijd naar de computerdatum. Suc6 Hans
WPW Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Geplaatst: 1 februari 2006 Tnx voor de poging maar helaas, de datum staat altijd goed (NTP). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Geplaatst: 2 februari 2006 Nou het is duidelijk, het ligt aan de jaarwisseling, bij "eerste week van het jaar" staat een waarde die dit veroorzaakt, wat wel goed is weet ik niet maar nu het feb. is werkt de maand wel goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen