Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb bij Skype beltegoed gekocht, doormiddel van overschrijving via internet (bankoverschrijving) via site van Skype Kan iemand mij vertellen hoe dat verder gaat? hoelang het duurt voordat ik kan bellen? Krijg je daar bericht van, van Skype
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Heb nu inmiddels een tegoed om met Skype te kunnen bellen, maar ik kan niet vinden hoe nu verder te handelen. Als ik de nummerieken toetsen gebruik, zecht Skype dat het ongeldig Skype naam is. Ik zie wel mijn beltegoed staan aan de rechter kant De uitleg in het Engels kan ik niet lezen. Ik wil er mee bellen naar mobiele en vaste telefoonnummers binnen Nederland
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 download eerst eens de nederlandse versie dan ben je van het taal probleem af als de toetsen niet werken dan ben je denk ik niet ingelogd controlleer ook bij de instellingen het audio device hier moet je het stuurprogamma selecteren waarmee je wilt bellen bv usb device of audiospeakers.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Allemaal gedaan, zie wel mijn beltegoed staan. Maar bellen via Skype gaat niet naar vaste nummers, wel naar diegene die ook een account hebben aangemaakt, daar naar bellen gaat wel.
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 je moet ook de landcode draaien voor het nummer naar nederland wordt dan 0031 nul weg voor kengetal en de de rest van het nummer.bv 0031301234567 heb je dit al eens geprobeerd ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Mijn hoofd wordt al aardig rood van schaamte. Wat een stomme fout maak ik daarbij. Het werkt bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen