Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Zoals de topic luid: Wie heeft er ervaring met het Xandros OS. (home versie met crossover bijgeleverd) Ben vooral geintresseert in de compatibiliteit met de x86_64 architectuur. Niet tegenstaande de vlotte werking van de applicaties.
Fredo Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 het werkt wel maar niet alle drijvers zijn er ik heb bij een member van hier er daarna ubuntu op gezet toen hadden we wel de compoortjes online satfreakholl heeft het toen afgemaakt met suse 10 die doet ook wat wij willen lees hier maar zoek naar de tread van "dvbfreak" in linux compoorten werden niet herkend verder zag het er goed uit satfreakholl heeft die ditro Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
kevin9500 Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 hoi ik heb er goede ervaringen mee mijn server draaid hier mee op een compaq 1ghz en 300nogwat mb geheugen en een 20gig hd en zzer stabiel. ubuntu is ook zeer stabiel vind ik. maar de crossover werkt niet met alle windows proggies flashwizzard wel en totalcommander ook wel. ik heb de 3.0 pro versie. gegroet kevin kathrein ufs 910 picmod 1.51 on usb aaf 1.5 on usb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen