paqbro Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Ik probeer voor canal digitaal de aston 1.05. Waarschijnlijk ga ik nog een matrix reborn halen voor eventueel een duits abonnement. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 De Matrix Reborn kan je ook voor Canaldigital gebruiken Voor het decoderen van: -Betacrypt -Conax -Irdeto 1/irdeto 2 -Nagravision -Seca 1/Seca 2 -Tpscrypt -Viaccess 1 - Viaccess 2
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Sorry dus niet. Heb inmiddels twee Pr-HD1000 draaien. Voor canaldigitaal heb ik de officiele module van Canaldigitaal. De Matrix Reborn gaf behoorlijk problemen.
Noordzee Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Heeft iemand al ervaringen met de Aston 1.05 in combinatie met een Canaal Digitaal kaart ? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Heeft iemand al ervaringen met de Aston 1.05 in combinatie met een Canaal Digitaal kaart ? Heb je een Humax PR-HD1000??????
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Wat is een Aston Ik heb de MatrixCam Reloaded. Het komt regelmatig voor, gemiddeld 3 maal per uur dat hij het kanaal kwijt is en opnieuw moet zoeken. Hebben hier meer mensen last van. Zo ja, wat is de oplossing. Groet, Jeroen
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Voor canaldigitaal heb ik de officiele module van Canaldigitaal. Waar haal je die, hoe ziet die er uit en hoe duur is die. Ik heb de MatrixCAM Reloaded.
Gast Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 Aston is ook een module die vanaf de versie 1.05 goed gekeurd is door Canaldigitaal. De officiele module kan je bij elke dealer van Canaldigitaal kopen. zie www.canaldigitaal.nl Ik heb in de HUmax PR-HD1100 de Matrix Reborn en de Aston 1.07 geprobeerd. Ze gaven allebei problemen. Nu heb ik de officiele canaldigitaal module in de humax en geen enkel probleem meer.
paqbro Geplaatst: 9 april 2006 Geplaatst: 9 april 2006 De receiver werkt bij mij met een aston 1.05 met canal digitaal kaart. Het beeld stoort alleen (regelmatig stilstaand beeld) gedurende de eerste minuut wanneer ik op een Canal Digitaal zender kijk, daarna goed beeld. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast Geplaatst: 9 april 2006 Geplaatst: 9 april 2006 Hoi jongens ik zou er op terug komen als ik bericht had gehad van Humax,nou hier is het.Dear Customer, thank you for your email. You have questions to your Receiver PR-HD 1000. A new software for the Receiver PR-HD 1000 will be available soon. With this software it will be possible to use your Stab 100 rotor. As soon as the software is available your Receiver will inform you over your TV-Screen. For further information please contact me. Mit freundlichen Grüßen / kind regards Humax Service Center.
JazzySOB Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 Ook ik zit te denken om mijn -verder perfecte- Topfield 4000 voor een HDTV receiver te vervangen om de volle kracht van mijn Philips 37PF9830 met 1920x1080p True HD panel te mogen aanschouwen. Die receiver moet dan wel een dual-tuner met harddisk mogelijkheid hebben. Wat ik me dan afvraag hoe het zit met de HDCP-kopieërbeveiliging. Kun je met die beveiliging dan nog wel een HDTV-stream uberhoupt op een harddisk opnemen met bijvoorbeeld timeshift? M.a.w, zijn PVR toepassingen dan nog wel mogelijk? Open the pod bay doors, Hal
JazzySOB Geplaatst: 13 april 2006 Geplaatst: 13 april 2006 Ook lijkt mij de Technisat DIGIT HD-S1 de mooiste oplossing omdat dit tot nog toe de enige HDTV-ontvanger is met een dual-tuner en harddiskrecording. Weet iemand of Topfield met iets dergelijks gaat komen? Open the pod bay doors, Hal
flodder11 Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Even nog ter info: Heb in de Humax een dragon-cam met predator 322 zitten en tegelijk een irdeto-cam met canal digital kaart. Alles werkt perfekt. De dragon heeft(in tegenstelling met mijn extreme)geen freezes en ook geen vastlopers meer. De ideto cam werkt ook prima (normaal schakelt de dragon embedded en andere cams uit),weet alleen nog niet of updates van de kaart goed binnenkomen. Vraag:weet iemand hoe je de irritant klep aan de voorkant er van af kan krijgen? Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen