Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben van plan een Topfield TF5000CIpro-positioner te gaan kopen en ben uiteraard wel benieuwd of het op dit apparaat wel zal gaan lukken.

Heeft er al iemand ervaring mee? Ben van plan mijn (pas gekochte originele Canaal Digitaal) CI modules te gaan gebruiken.

Geplaatst:

Ik zou je eens willen vragen ofdat deze 2 smartkaarten los of via camhouder in de receiver hebt gedaan?

Bij mij werkt het nl. niet allebei samen.

Alvast bedankt,

Peter

Geplaatst:

Hoi, JohnnyBee

dat is sterk afhankelijk van de receiver

zoals we van tijden terug weten is de ene receiver capabel om het PMT te filteren vooraf aan dat dit naar de CAM gaat

Humax is daar een goed voorbeeld van

dan loopt dat prima met twee CI's in de slots

maar er zijn ook receivers die dit signaal ongefiltert op de cam dumpen en daar kun je dan problemen verwachten

Force is daar een goed voorbeeld van

>

vooral bij dergelijke smartcards in de CAM of CI die bijna identieke transponders en zenders bekijken met een licht afwijkende SID

en

vooral bij twee gelijke CI's die zogenaamde emu's erin hebben staan zoals matrix worden receivers wel eens dol van het rondzingen - zoeken van de sleutels.

enkel de dreambox zoals reeds velen aangeven kan dit en die receivers die PMT vooraf filteren / er was ooit een mooi lijstje op sat4all met receivers die dat juist doen.

cheers

Le Sud

Nino Ferrer

Geplaatst:

Ik heb gisteren de Topfield TF5000CIpro-positioner gekocht, werkt perfect met de twee modules! Ook geprobeerd met 1 originele Canal Digitaal met Aston SECA 1.07 dual module, werkt ook goed.

Rudi, PD2RPT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen