Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 Ik ben van plan een Topfield TF5000CIpro-positioner te gaan kopen en ben uiteraard wel benieuwd of het op dit apparaat wel zal gaan lukken. Heeft er al iemand ervaring mee? Ben van plan mijn (pas gekochte originele Canaal Digitaal) CI modules te gaan gebruiken.
Gast Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Ik zou je eens willen vragen ofdat deze 2 smartkaarten los of via camhouder in de receiver hebt gedaan? Bij mij werkt het nl. niet allebei samen. Alvast bedankt, Peter
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Hoi, JohnnyBee dat is sterk afhankelijk van de receiver zoals we van tijden terug weten is de ene receiver capabel om het PMT te filteren vooraf aan dat dit naar de CAM gaat Humax is daar een goed voorbeeld van dan loopt dat prima met twee CI's in de slots maar er zijn ook receivers die dit signaal ongefiltert op de cam dumpen en daar kun je dan problemen verwachten Force is daar een goed voorbeeld van > vooral bij dergelijke smartcards in de CAM of CI die bijna identieke transponders en zenders bekijken met een licht afwijkende SID en vooral bij twee gelijke CI's die zogenaamde emu's erin hebben staan zoals matrix worden receivers wel eens dol van het rondzingen - zoeken van de sleutels. enkel de dreambox zoals reeds velen aangeven kan dit en die receivers die PMT vooraf filteren / er was ooit een mooi lijstje op sat4all met receivers die dat juist doen. cheers Le Sud Nino Ferrer
Gast Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Ik heb gisteren de Topfield TF5000CIpro-positioner gekocht, werkt perfect met de twee modules! Ook geprobeerd met 1 originele Canal Digitaal met Aston SECA 1.07 dual module, werkt ook goed. Rudi, PD2RPT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen