Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Ik probeer al een tijdje een goldcard te programmeren met de VP20 en IC-Prog. <BR>Het laden van de Loader hex in de Pic gaat wel goed maar zodra ik de schakelaar in de phoenix stand zet en de EPROM wil programmeren komt de foutmelding No Aknowledge Received. Wie weet wat er fout gaat? moet ik in de Options nog iets instellen? Hardware staat op JDM, Com 1, delay 4 en Direct I/O<P>PS Programmeren met ChipCat2.3 gaat wel goed.<P>Bedankt voor jullie antwoord.

Geplaatst:

Ik raad je aan om voor het programmeren van je Eeprom het programma WinPhoenix te gebruiken.<BR>Ikzelf gebruik de VP2 om zowel Seca als Viaccess op een eigen goldcard te proggen.<P>Succes

Geplaatst:

ChipCat werkt voor de VP-20 perfect.<BR>je bent geen loader nodig, deze zit al in de software.<P>WaferJo laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ik doe alles met icprog 1.03<BR>1.04 werkt bij mij ook niet goed<BR>met de vp-20

Geplaatst:

Let er wel even op of de options->smartcard instellingen goed staan.<BR>De comport moet hetzelfde zijn als bij hardware,verder op 3.58 zetten

Geplaatst:

bij mij werken alle icprog´s. Let er wel ff op dat zowel bij de 16f84 als bij de 24c16 de instelling "smartcard Phoenix" aangevinkt staat !!!!<P>Groetjes<BR>Dutch Dancer<BR> bavaria.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.