Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Hallo allemaal,<P>Ik probeer al een tijdje een goldcard te programmeren met de VP20 en IC-Prog. <BR>Het laden van de Loader hex in de Pic gaat wel goed maar zodra ik de schakelaar in de phoenix stand zet en de EPROM wil programmeren komt de foutmelding No Aknowledge Received. Wie weet wat er fout gaat? moet ik in de Options nog iets instellen? Hardware staat op JDM, Com 1, delay 4 en Direct I/O<P>PS Programmeren met ChipCat2.3 gaat wel goed.<P>Bedankt voor jullie antwoord.
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Ik raad je aan om voor het programmeren van je Eeprom het programma WinPhoenix te gebruiken.<BR>Ikzelf gebruik de VP2 om zowel Seca als Viaccess op een eigen goldcard te proggen.<P>Succes
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 ChipCat werkt voor de VP-20 perfect.<BR>je bent geen loader nodig, deze zit al in de software.<P>WaferJo
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 ik doe alles met icprog 1.03<BR>1.04 werkt bij mij ook niet goed<BR>met de vp-20
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Let er wel even op of de options->smartcard instellingen goed staan.<BR>De comport moet hetzelfde zijn als bij hardware,verder op 3.58 zetten
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 bij mij werken alle icprog´s. Let er wel ff op dat zowel bij de 16f84 als bij de 24c16 de instelling "smartcard Phoenix" aangevinkt staat !!!!<P>Groetjes<BR>Dutch Dancer<BR>
Aanbevolen berichten