Ga naar inhoud


Film 1 "alleen op één" een rommeltje


grunnsat

Aanbevolen berichten

Is de rest van het forum ook zo onder de indruk van Film 1 "alléén op één"??

 

Wij werden blij gemaakt met vier filmkanalen, Film 1.2 , 1.2 , 1.3 en 1.4. En wat hebben we nu? het vierde kanaal heet niet 1.4, maar Film 1 +1 , en heeft exact dezelfde programmering als Film 1.1 alleen starten de films een uur later. Geniaal, je moet er maar op komen. Zo kun je zonder moeite nog tien filmkanalen vullen.

 

Dus fluks maar eens gekeken op www.alleenopeen.tv . Vanmiddag was die site er nog, met programmering van 1.1 t/m 1.4. Nu krijg je alleen maar de boodschap dat de naam gereserveerd is voor de klant van een hosting club.

 

Dan maar eens TVHome gebeld. Die krijg ik zowaar snel aan de lijn, en blijken ook op de hoogte van deze rare gang van zaken. Hun boodschap: eventjes geduld hebben, misschien komt het allemaal later wel goed. En ze noteren mijn nummer en beloven dat ze me terugbellen.

 

Oh ja, vandaag lag ook het alleen op één programmagidsje in de bus, en niks geen Film 1.4, alleen maar Film 1 +1.

 

Ik voel mij lichtelijk belazerd door die club.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was wel zo aangeven hoor, ik weet niet anders dan dat er drie film kanalen komen (twee met films van grote maatschappijen en één met wat meer filmhuis films)en daarnaast een +1 kanaal. Maar doordat het sport nu wegvalt door een appart kanaal heb je toch een groot gedeelte van de dag een extra film kanaal. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met een +1 kanaal want het gebeurd mij nogal vaak dat ik zap en dan midden in een film uitkom. Dan zet ik hem nu lekker op film 1+1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op SKY UK zijn er ook bijzonder veel +1 kanalen en ik vond die in het begin ook maar goedkope vulsels van het pakket. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik van dit soort kanalen ben gaan houden...

 

Immers, hoe vaak komt het niet voor dat je midden in een programma terecht komt, waarvan je denkt dat dit je wat lijkt, maar dat het al meer dan een half uur bezig is... Dan is zo een +1 zender echt wel een uitkomst!

 

Nu is het eigenlijk wel vloeken als een bepaald kanaal niet beschikt over zo een +1 variant. Of heel soms zou je heel graag een +2 variant wensen.

 

Ik vind ze dus, super, die +1 zendertjes. Je krijgt eigenlijk twee zenders voor de prijs van één

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...