Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Citaat: ... maar dat we teleurgesteld zijn over het feit dat er niet bijzonder veel lijkt te gebeuren. Tox. Zo ziet het er momenteel inderdaad naar uit. Jammer dat je niet achter de schermen kan kijken, dan zou je zien dat er juist nu bijzonder veel werk verzet wordt. Dit zal de komende 2 maand tot uiting komen. Doordat er veel belangrijke delen van de software volledig herschreven worden sluit ik het niet uit dat er daardoor tijdelijk ook wat bugs (zullen) zijn. Met degelijke feedback zal dit echter snel verholpen worden. vg __________ relooker
Ron Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Gaat dat over officiele software van de fabrikant of een groep hobbyisten? Zelf zie ik liever goede software van de fabrikant en een (open)cvs zodat de hobbyisten op basis van die goede software verder kunnen knutselen. Tox.
Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Ik neem aan dat hij de fabrikant bedoeld, ik neem aan dat de hobbyisten de software niet helemaal kunnen herschrijven (of vergis ik me ?). En als het zo is vind ik het niet erg, DGS is een klein bedrijfje met een paar mensen, die mischien ook wel eens wat over het hoofd zien, het aantal hobbyisten is vele male groter lijkt me. Als ze de software goed herschrijven kan DGS daar ook weer zijn voordeel mee doen lijkt me. En zou hoop ik dat het uiteindelijk toch goed gaat komen.
Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Citaat: Gaat dat over officiele software van de fabrikant of een groep hobbyisten? Dit gaat in de eerste plaats over officiele software van de fabrikant. Er is echter momenteel verregaande samenwerking met oa. het NeumoTeam om de Neumo features in de officiële DGS images te integreren. Citaat: ..en een (open)cvs zodat de hobbyisten op basis van die goede software verder kunnen knutselen. Tox. De CVS is vervangen door een SVN server, wat een verbeterde versie is van een CVS. Dit systeem is voor iedereen open, het volstaat me een account aan te vragen via een PM. vg __________ relooker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen