Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bij het programmeren van de funcard blijft zowel FCeditor als funprom de mastercrd niet herkennen, moet ik de LPT poort anders instellen of zo ??<BR>Wie heeft hier ervaring mee......????<BR> frown.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo <P>Probeer Chipcat eens die heeft een funcard functie in het programma zitten.<P>En zet de spanning op de programmer ens naar 12 volt minimaal 500Ma<P>Groetjes <BR>Avalon

Geplaatst:
laugh.gif" border="0<BR>Een masterCRD progger is geen LPT progger rolleyes.gif" border="0 <BR>dus proggies daarvoor, die via LPT werken werken niet.<BR>Bijna alle proggies die serieel werken, gaan(com poort)wel.<P>groeten<p>[ 08-07-2001: Message edited by: CAPTAIN PICARD ]
Geplaatst:

Een soortgelijke vraag heb je ook al in het software forum (hierboven) gepost. Ik heb daarop een reaktie gegeven hoe je met ChipCat en MasterCRD de Funkaart kunt programmeren. Heb je dat eigenlijk wel gelezen/geprobeerd???

Geplaatst:

Ja , dat heb ik geprobeerd, maar volgens mij hebben ze mij een defecte funcard gestuurd, want wat ik ook probeer, hij werkt niet.<BR>Bestel absofort een nieuwe. mad.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb zelf een mastercrd proger <BR>het zit zo!! ik had de zelfde problemen .jij moet eerst jou firm ware upgr<BR> als dat klaar is chip-cad downloaden <BR>en dan verder niets uit doen op de nummers op het huisje van de proger , dan nu verder<BR>start chip-cad jij krijgt nu een pic beeld en een verborgen eprom beeld laad eerst de pic.hex ga naar de eprom beeld laad de eprom.hex of bin en DAN PAS MET HET BLIKSEM KNOPJE programeeren let op !!!<BR>op 2 modes beginen dan naar 1 modes en dan weer naar 2 modes ( onder aan de pic beeld staan intelingen osc op XT en CP ON en de 2 anderen uit veel pleiz

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.