Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Als nieuwe gebruiker kan ik er maar niet uitkomen wat ik nu moet doen om ook maar wat zinnigs op die gouden kaart te krijgen. ik maak gebruik van ic-prog, kan de kaart lezen maar krijg allemaal nullen, doe ik een hex bestand sturen dan komt hij niet door de verify heen, help plaese
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 ik heb sinds vandaag ook een mastera progger<BR>en werkt heel goed<BR>maar je moet wel op de mastera wel omschakelen tussen 2 en 3voor de pic en de eprom maar ook schakelen in icpro welke pic je gaat proggen<BR>sucses
Duwgati Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Ik heb gehoord dat de Mastera erg veel gelijkenis met de MasterCRD vertoont. Dus probeer het 's met ChipCat. Die vertelt je keurig in welke mode je de programmer moet schakelen.<BR>Als het werkt meldt het dan even s.v.p. dan kan ik dat toevoegen in m'n site
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Duwgati zet die info er maar vast op hoor!<BR>Mastera en Chipcat werken nog beter samen als<BR>Sjors & Sjimmie. Heb dat ding hier nu al zo'n maand of 6 en no prob. Zelfs met Icprog 1.04 <BR>en de truk met pin 4/5 (oude Mastera oranje knop) een dsg kaart geprogged.<BR>En als bikers onder elkaar duwen doe je toch alleen als de benzine op is
Duwgati Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Oh en trouwens, duwen doe je sowieso niet zelf, dat laat je anderen doen, toch..... En maakt het dan nog uit wat de oorzaak is
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Heb het apparaat aangesloten op mijn laptop met windows 98, hierop werkt de Mastera perfect, en inderdaad chipcat gaat wel erg makkelijk. <BR>Blijkt dus dat onder Windows 2000 de meeste software niet wil werken, zal dus moeten gaan multibooten, maar ben al heel blij zo
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Waarom zijn alle satkijkers bikeriders ?<BR>Een gevoel van vrijheid zeker :-)
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Satkijkers zijn zeker voor vrijheid.<P>Het is toch fijn dat jijzelf beslist wat je wel en niet wild zien!
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Hallo, ik heb een hummy 5400.<BR>Ben van plan om een mastera programmer te kopen.<BR>Mijn vraag is, kun je ook de lege goldcard mee programeren? je heb namelijk twee soorten de goedkoper en iets duurdere.<BR>wat adviseren jullie?<BR>Groetjes Bob
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 De mastera programmer kan ook goldkaarten proggen je moet dit alleen in twee stappen doen uitleg staat erbij in de zipfile<BR>vwb "oude" mastera programmers,je kan deze bij je dealer laten flashen,zodat de piccard 2.0 direct geprogt kan worden,zonder 4 en 5 door te verbinden
Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 ik heb dezeldecombi, laptop , win 98 en de mastera, goldcard proggen gaat prima maar funcard krijg ik meteen AVR DEVICE ERROR<P>Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn??<P>gebruik ook gewoon chipcat 2.3<P>Joop
Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 Eigenlijk ben ik wel benieuw waar een funcard voor is bedoeld, kan met de Mastera een hoop kaarten proggen, maar zie geen funkaart vermeld staan.
Aanbevolen berichten