Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Heeft ieamnd hier aan meegedaan Bestaat uit 24 maanden van 60 bel min per maand Voor 10 Euro Hierbij krijg je de samsung E 760 Kan iemand mij vertellen of het toestel simlock en logo vrij is
bonanzaradio Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Het toestel is niet simlock vrij, En logo weet ik niet. Ik heb hem wel besteld. Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
jacobus Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Ik heb deze telefoon ook. Maar het lukt me niet om de internettoepassingen te activeren (WAP/GPRS) Ik ontvang wat SMS´jes meet info. Maar niet wat ik moet doen. Verder heb ik 5 belgische servers in mijn telefoon, maar tele2 krijg ik er niet bij. Wie weet raad?
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Ik heb hetzelfde toestel: Is niet simlockvrij Logo is uit te schakelen van tele2/telfort De instellingen krijg je via sms, je moet even wachten tot je ALLE sms'jes binnen hebt (stuk of 4). In twee van die sms'jes staan de instellingen voor zowel GPRS als MMS, als je ze opent kan je kiezen voor diverse opties, kies dan opslaan, de telefoob geeft dan of hij telfort gprs moet opslaan, kies ja, en voor locatie kies je 1 van de voorgeprogrammeerde operators. Doe dit zelfde met mms. En zie daar, je kan wappen en mms'sen.
jacobus Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd, en nu ging alles goed. Heb de vorige keer toch wat fout gedaan met opslaan. Thanx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen