Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb net een nieuw programmer aangeschaft maar ik kom er na 1 maand toch echt niet uit en vraagt nu jullie hulp.<BR>het is een multi programmer met 6 leds en nodige schakelaars. bovenop de print. onderop staat; card absent, data, phoenix 6.0 mhz, phoenix 3.57 mhz, pony Atmel 4.0 mhz ( originAL CARD) PIC LUDI<BR>Wie kan helpen met de juiste programma of weet waar het aan ligt waarom deze niet prog<BR>werkt met een cold card. draaibaar en echostar 3000 ip viacess. mad.gif" border="0

Geplaatst:

vertel eens wat je precies doe en in welke volgorde.

Geplaatst:

nou eigelijk doe ik niets ik probeerde mn cold card te proggen via IC prog. maar dat werkte niet en toch staat er onderop de print dat het er geschikt voor moet zijn.<BR>Ik heb deze programmer geruild met iemand maar hij kon er zeer weining over vertellen.<BR>het enige wat ik je kan vertellen is dat ie vrij groot is en het geem mastera is.bovenop de print zitten 6 leds, rood geel groen en geel incl 3 schakelaars.<P>ik hoop dat iemand weet welke programmer het uberhaupt is zodat ik ermee verde kan.<P>alvast bedankt<P>kartami

Geplaatst:

Beste Kartami,<BR>het lijkt mij raadzaam voor jou om de side van duwgati eens te bezoeken en daar eens rond te snuffelen.<P>Suc6<BR>----------------------------------------<BR>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.