Ga naar inhoud


digitallworld sft4000 start meestal niet op


usefullaliman

Aanbevolen berichten

ik heb een digitallworld sft 4000 met een raar probleem.

 

ik kan de ontvanger gewoon aanzetten met de afstandsbediening en aan de voorkant,alles draait goed en wel, maar na een tijdje als ik de ontvanger op standbij zet met afstandbediening of aan de voorkant,en ik wi de ontvanger weer aanzetten dan start die niet op.

 

als ik een aantal keer de stekker achter elkaar er in doe dan doet die het na aantal pogingen wel weer.

 

maar meestal branden er de rode en de groene lampjes aan de voorkant en dat is alles.

 

heb het van nieuwe software voorzien ook dat mochtiet helpen.

 

als ik naar de printplaat kijk staat er 4100(volgens mijn zijn deze met common interface) er op en op de sticker staat(aan de achterkant) sft 4000.

 

ik denk niet dat het wat uit maakt i.v.m software?

 

 

wie weet raad wat het kan zijn,mischien de voeding?

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor de sft4000 (en eigenlijk voor alle DAW's) komt het vrij nauwkeurig met de firmware/software.

 

Zet eerst de juiste/nieuwste software erin en dan kijk je of het probleem over is.

Je kan dan denk ik je toestel wel ergens ter reparatie aanbieden als het probleem dan nog bestaat.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het ook van de nieuwste software voorzien,ook dat helpt niet en de software van de 4100 er ook ingehad(wat ook op de moederboard staat) met die software start die geneens mee op.

 

en de bootloader geiupgrade van 1.4 nar 1.9 ook niks.

 

as je een aantal keer de stekker achter elkaar doet dan springt die wel aan en na eentijdje als je de stekker er uithaalt en er weer in doet dan blijfen er maar 2 lampjes branden(rood en groen).

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat er voor ieder type DAW een andere firmware is, zal beslist niet voor niets zijn.

Ik blijf erbij, dat je eerst moet zorgen dat je de goede firmware erin heb en vervolgens niet moet gaan klooien als ie dan niet opstart.

Als ie met de goede firmware niet opstart, moet er iets met je box zijn.

Mogelijk heb je je box verprutst met de onjuiste firmware/experimenten.

Zoals jij verder al aangaf, zou het inderdaad best wel eens de voeding kunnen zijn [hoop ik voor je]

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

zal waarschijnlijk de voeding zijn idd..

 

de voedingen van die ontvangers zijn niet helemaal lekker..

 

laatste sw+bl kan je altijd proberen en word het nooit slechter van iig...

maar als je veel geld voor een reparatie moet gaan betalen zou ik het niet doen, aangezien er ook nog geen sw voor de seca3 kaart is..

 

/edit

dit is trouwens al een oud topic :x

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...