Edelhert Geplaatst: 3 februari 2006 Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb een excel document beveiligd dmv een wachtwoord. Ik heb diverse macro's gemaakt en deze beveiligd. Nu wil ik de beveiliging opheffen maar krijg dit niet voor elkaar. Hoe kan ik het wachtwoord achterhalen zonder dit document opnieuw te maken? Bedankt voor de reacties. René
Gast Geplaatst: 3 februari 2006 Geplaatst: 3 februari 2006 Typ eens in de help van excel: recover password...dan krijg je een aantal opties te zien om bijvoorbeeld beschadigde documenten te redden, en om wachtwoorden te resetten enz...
leo1949 Geplaatst: 3 februari 2006 Geplaatst: 3 februari 2006 Probeer deze maar een paswordcracker voor Exel en Word zie bijlage groetjes Leo 1081113-passwordcrackexelword.zip Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Edelhert Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Geplaatst: 3 februari 2006 Jongens, Bedankt voor de antwoorden en de bijlage, hiermee is het gelukt. Nogmaals bedankt voor jullie hulp. René
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen