Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal wie kan mij helpen.<BR>Ik wil een nieuw programmer koppen maar weet niet welke ik moet kiezen.<BR>Ik werk nu met ome willem, s VP2 en dit werkt perfect met de SMD kaarten.<BR>Maar nu wil ik ook gaan stoeien met de <BR>Atmel-Fun <BR>Jupiter 1 <BR>Jupiter 2 <P>En ik wil (ja ik wil veel) ook mijn Gsm SIM phonebook kunnen editon?<BR>Wat Moet ik nemen de <P>VP20 (van ome willem)<BR>of de <BR>MasterCRD<BR>of<BR>Masterade<P>Help help.<BR>Groetjes Johnyconny.

Geplaatst:

Er is net een MasterCRD II uit. Die schakelt ook automatisch tussen de modi.<BR>Een MasterA is ook een perfect programmertje.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Hoi,<P>De Mastera II werkt inderdaad erg leuk.<BR>Ook de golkaart copy mode.<BR>Dus geen pc nodig om een kaart te maken.<P>F Goldprogrammer<BR>0 Phoenix 6mhz<BR>1 Phoenix 3.5 mhz<BR>2 Ludi-Jdm (pic)<BR>3 Ludi-Jdm (eeprom)<BR>4 Jupiter-Atmel<BR>5 Jupiter-eeprom<BR>6 Phone-Gsm<BR>L Load Mode (read)<BR>P Copy Protected<BR>C Copy<P>Dus opties genoeg.<P>Bye HobbyMan

Geplaatst:

Hallo HobbyMan <BR>Is de Mastera II het zelfde als de MasterCRD II ?<P>Groetjes JohnyConny.

Geplaatst:

Waar wil je tegen aan koppen????<BR> cool.gif" border="0 <BR>Zit vanaf morgen aan de Spaanse kust...<BR>Tot over 10 dagen..<BR>Groetjes allemaal<P>Billy<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.