Ga naar inhoud

JVC AV-28T4SP Beeldfomaat bijstellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben op zich erg tevreden over deze breedbeeld TV, ik zit alleen met een probleem. Het beeld begint steeds meer uit te trekken. Daardoor verdwijnt bij de meeste zenders de helft van de ondertiteling. Op dit model zit in het menu geen mogelijk tot bijstelling.

Deze moet je wel kunnen oproepen via de afstandbediening. Je komt dan in het servicemenu. Moet die daarvoor terug naar de dealer of weet hier iemand hoe je dat doet?

Het model is dus een: JVC AV-28T4SP

Geplaatst:

Met de rode knop kun je iets aan het beeld doen. Je kan echter nergens met dit model via een menu het beeld bijstellen. Hij moet als het ware een beetje inelkaar gedrukt worden. De helft van de ondertiteling verzinkt onderin de TV.

Dit kan echt niet via het normale menu. Ik had begrepen dat je dan in een speciaal service menu moet komen via een speciale toestcombinatie op de afstandsbediening

Geplaatst:

Bedankt. Moest me ff orïenteren in het menu. Heb inmiddels gevonden hoe de beeldinstellingen te wijzigen.

Probleem opgelost, Bedankt

• 4 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
Bedankt. Moest me ff orïenteren in het menu. Heb inmiddels gevonden hoe de beeldinstellingen te wijzigen.
Probleem opgelost, Bedankt

Hoe,dan hebben wij er misschien ook wat aan in de toekomst...

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen