Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Ik heb zojuist een Mastera Programmer ontvangen, er zou een handleiding bij<BR>zijn maar die heb ik niet gezien. Nu wil ik een funcard en/of een goldcard<BR>proggen, ik heb het programma Chipcat 2.3<P>wat nu te doen, welke mode voor de funcard? Het chipcat programma heeft het<BR>over een mouse 3.6 mode????<BR>Welk voor de goldcard?<P>Wie heeft hiet ervaring mee?<P>JeTeBe
Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Hoi JeTeBe,<P>ChipCat is toch niet zo moeilijk denk ik.<P>Voor een goldkaart kies je in ChipCat <BR>Pic/Wafer-Card <BR>Kies 1 en selecteer je Pic file.<BR>Kies 2 en selecteer je Eeprom file<BR>Klik op dat geel flitsertje (langs ?).<BR>Nu zie je: Are you sure to write this device.<BR>Kies JA<BR>Zet nu je mastera op picprog mode 2<BR>Zet dan je mastera op mouse mouse mode 0 of 1<BR>dat zie je zelf.<BR>0= 6mhz<BR>1= 3.5 hmz<BR>Zet daarna je mastera weer op picprog mode 2.<BR>Klaar.....<P>NOTE: ChipCat zegt zelf wel waar je de Mastera op moet zetten.<BR>En op je Mastera staat ook waar wat is, en op het display zie je waar die op staat.<BR>Mooi Toch.<P>Good Luck...
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 HOI ik doe het zelfde wat hier boven staat<BR>(bedankt voor de uitleg) maar ik kryg steeds<BR>de melding na de vraag mousemode 3.5 mhz (1)<BR>loader doesn t work als ik op ok heb gedrukt.<BR>help me a u b myn mastera heb ik vrydag gekocht. groetjes
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 zet in de cfg van chipcat de clock op 6.0Mhz<BR>en probeer het nog eens ..<P>was de oplossing bij mij
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 dit probleem had ik in het begin ook maar ik heb eerst de kaart helemaal gewist erase 1,2,3 en toen werkte het perfect nog een manier die ik heb opgedaan zet eerst eens een seca file er op en dan over proggen werkt perfect )<BR>ik heb de alfredo 5ir10se erop gezet en werkt perfect <BR>en anders zet de speed eens wat langzamer
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 P.S zit de kaart er wel goed in ?<P>probeer eens wat te schuiven als je een goldkaart hebt met ext. pics
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 hoi de kaart zit er goed in maar ik vind het zo raar dat ik de pic wel kan laden en<BR>de eeprom niet want dan kryg ik die melding.<BR>en ik heb het nu in 3 pc ,s geprobeerd<BR>maar elke keer de melding.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Gebruik hier 9 volt en 1 amp en misschien is dat je probleem Oke gebruik wel 1 pentium 1 laptop 75 Mhz Win 95.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 JeTeBe<BR>kijk eens of je smartcard aangevinkt hebt!<BR>Zoja zet deze dan uit. Chipcat zou perfekt moeten werken mits de instellingen juist zijn.<BR>Suc6
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 hallo beste <BR>ja ik zit met het zelfst probleem dan u ik had dat ook altijd error maar maak ze dan een mooi met de gom van 0 tot 6 en dan opnieu proberen dan gaat het zo ver ben ik ook al maar dan ha ik krijg een beeld op mijn tv en ik doe toch ook ales wat ze me zeggen ik heb een humax irci 5400 een seca modul van aston 1.03 en een golden kaart maar ik denk dat ik de juiste toestand om op mij kaart te zetten niet vind kan mischin iemand mij daar bij helpen aub <BR>schoentjes@hotmail.com<BR>en nog iets ik heb ook een mastera programer met een ZWART knopje is dat een nieuwe versie of is dat alemaal het zelste ? <BR>groetjes marc en kristel
borsjea Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Vooraf de ini file weggooien wil ook nog wel eens helpen.<BR>Uiteraard opletten dat je de juiste file in het juiste tabblad inlees.<BR>vooraf erase gebruiken, chipcat opstarten geen bestanden inlezen en leeg beschrijven daarna de juiste bestanden (beide pic+eprom) selecteren en schrijven
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Geintje draai je kaart eens om als je hem in de progger stopt!<BR>Dat het proggen van je pic goed gaat wil nog steeds niet zeggen dt de kaart met de juiste zijde boven in de progger zit.<BR>Suc6
Aanbevolen berichten