Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Hi all Ik ben bezig met een nieuw PC te configureren, Moet zeggen dat ik er aardig uit ben Asus A8N lsi deluxe ( geen chipset fan ) Asus 7800 extreme 7800 GT geheugen 1 gbyte 2.2.2.5 Maar de processor is nog een beetje dubben, Moet ik nu voor een dual core gaan of voor een enkele core PC wordt hoofdzakelijk gebruikt voor games FPS. en ik had gehoord dat de dual cores nog niet ondesteund worden door games. Athlon64 4000+ (2.4 GHz) of Athlon64 X2 4200+ (2.2 GHz) AmigoB,
grunnsat Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Citaat: en ik had gehoord dat de dual cores nog niet ondesteund worden door games. Dat ligt er aan wat je verstaat onder "ondersteund". Veel games kunnen nog geen gebruik maken van beide cores, maar dan draaien ze op één core. Je kunt er echter vanuit gaan dat dual core de toekomst is, dus over een jaar kan alles anders zijn. Ik zou overigens de 4400+ nemen, die heeft 1MB cache per core.
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Hi Maar draait een single threath game dan niet langzamer op een dual core dan op een enkele core ( beide rond de 4000 ) ? AmigoB,
jalza Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 ik zie dat je ook een skystar2 hebt moet die ook in je nieuwe systeem ,er zijn nog al wat problemen met het asus mobo ,maar of dat jou versie ook is weet ik niet wel de a8n Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Hi Nee, de skystar zit in mijn server die ook als multimedia centre dient Moet zeggen dat ik de skystar niet meer gebruikt heb na de aanschaf van de dreambox. AmigoB,
MagicOnline Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Op dit moment zou ik nog niet voor dual core gaan. 90% van de games ondersteunen het nog niet, en het heeft verder nog geen meerwaarde. Geheugen: Als je ook BF2 ed speelt ga dan voor 2x1Gb dat verschil merk je heel erg Videokaart: Ga voor de EVGa 7800GT KO deze draait stock op GTX snelheden en is ook net zo snel als een GTX CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen