Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 hoi ik heb een mastera gekocht met 2 piccard<BR>gold v3.0 gekocht nu is het probleem ik kan<BR>de pic wel laden maar als ik de mastera<BR>op 1 zet voor de eeprom dan kryg ik de melding loader doesn t work.<BR>ik heb alles nagekeken compoorten enz.<BR>maar niks. ik heb toen die kaarten (gold 3) met een<BR>goldprogrammer getest en hetzelfde resultaat<BR>wel pic geen eeprom. toen 2 gewone goldkaarten in de mastera en ook hetzelfde<BR>wel pic geen eeprom.<BR>de gewone goldkaarten in de goldprogrammer<BR>maar dat werkt prima.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Als je bijbehoorende software gebruikt kan er niks fout gaan maar als je weet welke soort kaart gebruikt DAN MOET JE HEM OOK ZO INSTELLEN A.U.B. . Het is niet erg om nieuw te zijn maar lezen kan ook geen kwaad. Sorry dat het misschien rot over komt maar het is wel zo.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 1 ding was ik vergeten.De voltage kan ook problemen veroorzaken. <BR>Gebruik hier 9 volt en 1 amp en geen problemen tot nu toe.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 hallo beste <BR>eerst de kaart een uit gome en dan moet het lukken ik heb het ook gehad probeer maar je zal zien dat het gaat <BR>groetjes marc en kristel<BR>
Aanbevolen berichten