Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 WIE WEET OF ER AL EEN UPDATE IS VOOR DE MASTERA??? (TYPE 0 T/M 6 EN ZWARTE KNOPJE)<P>IK HEB NAMELIJK EEN PROBLEEM MET STAND 6 VOOR HET PROG. VAN TELEFOONKAARTEN MIJN HELE SYSTEEM BEVRIEST EN ALLEEN OP STAND 6 DE ANDERE STANDEN WERKEN PERFECT.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Welke software gebruik jij dan hiervoor???<BR>Al hier geen problemen met Chipcard reader
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Ik gebruik "chip it" en met stand 6 van de Mastera programmer.<P>Het programma zelf werkt wel maar tot dat ik stand 6 inschakel dan bevriest het hele systeem!!! tot ik het weer van stand 6 af haal dan werkt het systeem gelijk weer.<P>Ik heb verder geen conflicten in mijn computer!<P>Ik heb de programmer al retour gestuurd en een andere ondvangen maar deze doet het ook niet op stand 6 met het betreffende programma.<P>Ik hoop datjij mij kunt helpen<P>verder ter informatie het programmeren van bv. waferkaarten ofzo gaat perfect.
borsjea Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 er is al een mastera 2 uit<BR>Onderstaand vond ik op een website<P>Identiek aan de MasterA, echter met de volgende extra functies:<BR>- Goldprogrammer II ingebouwd (werkt dus met de gebruikersvriendelijke Goldprogrammer software!)<BR>- Piccard cloning: zonder pc een kopie van een bestaande piccard (goldcard etc) maken<BR>- Piccard protected cloning: zonder pc een beveiligde kopie van een bestaande piccard (goldcard etc) maken
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 bij de handleiding staat dat je de mastera kan upgraden.bedoelen ze dat je van een mastera een mastera 2 kan maken,of is er alweer nieuwe hardware .Eeen vraagje,hoe omzeilen ze een beveiligde pic om die te kunnen copiëren?
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 @motormuis geef mij een mail adres krijg je post
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Chipcard reader werkt ook niet bij mij met de mastera (op stand 6).<P>Het is heel vreemd maar het werkt allen niet op stand 6 de overige standen 0 t/m 5 werken wel goed om andere kaarten te proggen.<P>Tevens wil ik ook graag weten of ik mijn mastera kan updaten of flashen naar versie 2 mijn leverancier (wavercard.com) kon mij er niets over vertellen en verder kom ik ook niets tegen op het net.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Kun je daar echt telefoon kaarten mee proggen??
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Ja zeker.Je kan editen en kopieren.<BR>Goed hè !!!
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Ik dacht dat telefoonkaarten beveiligd waren, met een blown fuse ofzo.
Sjaak Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 @Bigfoot1972<BR>Hij bedoeld een gsm card.....<BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Let op: de mastera II KAN GEEN BEVEILIGDE PIC'S LEZEN!!! Deze leesbeveiliging zit de pic zelf en kan alleen verwijderd worden door de chip te 'stressen' door hem of heet te stoken of een paar tiende volt onder de spanning waarop de pic het begeeft te gaan lezen, kortom, daar is hij niet voor gemaakt en wil ik ook niemand adviseren...<P>hou er ook rekening mee dat windows2000 100% buggy is waar het compoorten betreft, dus als je problemen tegen komt met wat voor software dan ook, probeer het eerst op een windows 98 machine oid!!
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 ohja en voor wat betreft de hardware: die is voor de masteraII 80% gelijk, echter er zit gewoon meer in: de goldprogrammer pic-software en wat geheugen om je pic/eeprom kaart in op te slaan als je hem zonder pc gaat copieren.<P>De software van de mastera kun je vooralsnog NIET zelf updaten, ga hiervoor gewoon terug naar je leverancier.<P>Gele knopjes zijn een indicatie dat er oude software in zit, er zijn echter ook zo'n 3, 400 programmers met een zwart knopje in omloop met de oude software. Je kunt helaas niet zien welke software je er in hebt zitten.
Aanbevolen berichten