Gast Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Ik ben in het bezit van een Comwell C35 ontvanger. Heb een abonnement op het familiepakket van Canal Digitaal. Kan wel het eerste kanaal van Belgie (een) ontvangen maar heb geen beeld en geluid op Canvas/Ketnet. De teletekst van Canvas/Ketnet doet het vreemd genoeg wel. Graag advies. Henk
Gast Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Probeer de zender eens te verwijderen en opnieuw in te scannen. Tip; vermeldt ook welke sat-apparatuur je hebt in je profiel hiernaast. Dan krijg je makkelijker antwoorden.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Bedankt voor je reactie maar dat heb ik al geprobeerd. Het beeld en geluid blijft helaas weg.
cornea Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Gewoon geduld hebben het werkt in heel veel ontvangers (nog)niet. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
leo1949 Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Het is een uitbreiding van het familiepakket dus probeer eens een HERAKTIVATIE bestaande smartkaart Dit is iets anders dan een update en zou kunnen werken. Bij mij was dit de oplossing. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 bij mij hielp het juist om firmware van 1,5 jaar geleden er in terug te zetten. De SFT2000 werkt dus met Belgie alleen tot Firmware 6.46 en alles daarna wordt een probleem. Misschien een tip om es met oud firmware te beginnen en dan langzaam nieuwere en te kijken of Belgie blijft of bij een bepaalde firmware stopt, dan weet je welke.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen