Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een picc2rd en het lukt mij maar niet om deze met een mastera kastje te programmeren!!!<BR>Iemand gaaf mij aan om de kaart met 16f876 te programmeren, maar juist zo'n pic bestand is nergens te vinden!!!<BR>Wie kan mij helpen??? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Eigenlijk is het heel eenvoudig, eenden eenvoudig.<BR>Nu is er zelfs de versie 502 en 402.( deze schakelen wat beter op mijn hummie)<BR>Doe het volgende en het komt goed.<P>ik gebruik win2000 dan wel win 98<BR>icprog 1.04<BR>masterA Oud danwel nieuw<BR>humax 5400 patch 2.4 <BR>een loader hex loader_16f6876<P>1. alsje de piccard gold v2.0 met de kontakt punten naar je toe dan 2 kontakt punten rechts plakken<BR>je kunt het ook zo zien pootjes van pic16f628 volgt pin 10 en 11 <P>2 loader pic loader_16f876 eerst<P>Bij mij moet er dan het plakband worden afgehaald om dan de eeprom te proggen<P>3 eeprom file deepspace<P>plakband er weer op.<P>4 pic 16f628 erase en blankchek<BR>5 pic file van deepspace<P>succes

Geplaatst:

Sorry ik was wat in de war. Verkeerde pic(nl 628)<BR>Bij pic 876 is het mij niet gelukt zonder losse jdm.<BR>Ik heb een pic2crd met losse ic , een smd zou wel gewoon met de nieuwe mastera te proggen zijn.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.