Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Ik begrijp niet hoe ik een golcard met geldige bestanden moet kopiëren zonder tussenkomst van m'n PC met de Mastera II <BR>Ik heb al alles geprobeerd maar het lukt me niet .<BR>Wat doe ik Fout ??<BR>Weet iemand waar ik de Handleiding voor de Mastera II zou kunnen vinden ?<P>Thank's <BR>
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Ik heb dezelfde progger, hier lukt het wel, zolang je het originele kaartje maar niet code-protect!! dus eerst een kaartje met de pc proggen(niet protecten) en dan kun je hem met de masteraII gewoon kopieeren door de progger in mode L te zetten en de knop dan 1 sec ingedrukt te houden, daarna lege kaart erin en mode P selecteren, wederom knop 1 sec ingedrukt houden, en voila!!! een kopie!!!<P>succes!!
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Handleiding is te vinden bij leverancier. In pdf. formaat ( Een "Multi" sponsor van dit board )
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Ik heb de instructie gevold op een kaartje te kopiëren. Ik heb de mastera II r in mode L gezet and en de knop 1 sec ingedrukt. De lampje begint te knipperen maar het stopt niet meer met knipperen. Is dat normaal?
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Even in de (bij de betere leverancier op cdrom) meegeleverde handleiding gluren:<P>1x knipperen = Foute of defecte kaart is ingestoken. Gebruik een andere kaart of wis, via de software op de pc, de kaart.<P>2x knipperen = Op de kaart die je probeert te lezen is een lees beveiliging actief. Het inlezen van de kaart is NIET mogelijk!<P>3x knipperen = Bij het controleren van de inhoud van de PIC na het schrijven is een fout opgetreden. Voor de schrijf-handeling opnieuw uit.<P>4x knipperen = Bij het controleren van de inhoud van de EEPROM na het schrijven is een <BR>fout opgetreden. Voor de schrijf-handeling opnieuw uit.
Aanbevolen berichten