jonathan5th Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Is er al iets meer bekend over deze mogelijkheid. Ik verblijf veel in het buitenland en nog meer gesleep met ontvangers is me wat teveel.Gaarne uw reaktie. Jo.
cookie monster Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Bedoel je DVB-S & DVB-T in 1 ontvanger ?? Of bedoel je FTA zenders via DVB-T ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
jonathan5th Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Geplaatst: 6 februari 2006 Hi, Ik bedoel een doos waarop zowel ned.,Belgie,Frankrijk,Duitsland etc. te ontvangen zijn. Salut Jo.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Citaat: Hi, Ik bedoel een doos waarop zowel ned.,Belgie,Frankrijk,Duitsland etc. te ontvangen zijn. Salut Jo. Hmm....enige dat ik zeker weet dat je dan niet zo'n apparaat uit een aanbieding van KPN/Digitenne moet nemen want dan blokkert de software alle andere (en dus ook FTA) pakketten. Maar ik neem aan dat er ontvangers zijn die FTA/CONAX combineren (dat zou je nodig hebben); zolang er maar niet die vermaledijde provider-afhankelijke software in zit.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Ik las in een vorig bericht dat de KPN dozen met nieuwe software erin ook zenders uit andere pakketten toelaten.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Net een Dreambox 500T in huis deze pakt in iedergeval alles dus KPN/Digitenne maar ook alle FTA DVB-T pakketten.
Pjotter6 Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Als je in het buitenland DVB-T wilt kunnen kijken is een 17" Humax Dvb-T lcd TV een optie. Je kunt er zowel analoge tv als digitale tv mee ontvangen en als je er ook nog CONAX cam met KPN kaartje in stop kan hij ook de nederlandse zenders ontvangen. Kijk anders maar een bij Humax-digital.de
draaibaar Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 @~ANZO~ : Yep, dat kan ik bevestigen :-)
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Citaat: Ik las in een vorig bericht dat de KPN dozen met nieuwe software erin ook zenders uit andere pakketten toelaten. Geldt dat ook voor de Topfield PVR 80?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen