Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Hoi Satters,<P>Wie van jullie heeft er ook slechte ervaringen met de MasterA 2 i.c.m. Gold 1.40 ??<P>Ik heb m'n MasterA 2 nu 5 dagen.<BR>En het is me precies 1 x gelukt om zonder Verifieer error een Goldwaffer te programmeren. En dat op de laagste snelheid!<P>Ik heb nu ook al zeker 2 jaar een goldprogger uit Axel, en deze heeft werkelijk nog nooit een fout gegeven.<BR>Hij werkt altijd en dat op 38.000 Baut !!<P>Het ligt dus gegarandeerd aan de MasterA 2.<P>Heb ik nu een Maandagochtend model of hebben andere MasterA 2 bezitters ook last van deze irritante bug ?<p>[ 13-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]
Ron Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 heb je je al eens bij de leverancier gemeld? Nee zeker?<BR>Beter eerst even de leverancier bellen/mailen en vragen waarom er eventueel problemen ontstaan alvorens dergelijke uitlatingen te doen. Misschien heb je wel een slechte Mastera en wek je ten onrechte een negatieve indruk over deze programmer?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
berry Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Hallo Mediamaster<P>Heb na jou verhaal gelezen te hebben even mijn 2 dagen oude mastera 2 getest met gold 1.40<BR>op de hoogste snelheid 38.400 baud meerdere kaarten gedaan en geen enkel probleem.<P>Groeten<P>Berry
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Toxic[Q], Ja je hebt gelijk.<BR>ik heb me nog niet gemeld bij de leverancier.<P>Zal ik morgen direct doen !<P>Toch vind ik het vreemd omdat ChipCat, IC-Prog, etc. allemaal prima werken op mijn MasterA II, en omdat Gold 1.40 uitstekend werkt op m'n gold-progger, en toch slecht op diezelfde MasterA II, wilde ik wel eens pijlen wat de ervaringen zijn van andere Mastera II bezitters.<P>Als die nu zeggen, Ik heb hier geen enkel probleem met Gold 1.40 & de MasterA II, dan bel ik morgen met plezier de leverancier dat ze m'n MasterA II even moeten omruilen.<P>Maar als ze nu zeggen ik heb dezelfde ellende met Gold 1.40 & de MasterA II,<BR>Dan zeg ik morgen tegen de dealer, ik heb liever een MasterA I. Scheelt toch weer 6 tientjes. <BR>Tevens weten de lezers van deze Topic dan dat ze beter voor een MasterA I kunnen gaan. Omdat er dan in de MasterA II nog kinderziektes kunnen zitten !<P><BR> <p>[ 10-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Ik heb weer veel te vroeg geschreeuwd over de MasterA II !<P>Ik heb Gold 1.40 verwijderd en opnieuw gedownload. Op de een of andere manier werkt de MasterA 2 nu wel perfect met dit programma.<P>Ik ben steeds gelukkiger met dit Top Apparaatje.<P>Dus wat mij betreft is hij die Fl.300.- dubbel & dwars waard ! ( Eh.. 275 + kaartje ). <P>Snel vergeten wat ik hierboven getypt heb !<P> <p>[ 13-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]
Aanbevolen berichten