Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu al een paar maanden een Mastera en Goldcard, en heb mijn goldcard al die keren goed kunnen proggen met IC-Prog met de Duck bestanden. Maar voor augustus werkt het niet meer.... De loader kan ik wel proggen maar de eeprom niet, dan krijg ik de melding "programmeren niet ondersteund" <BR>Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!<BR>P.S. Ik gebruik bij IC- Prog de Smartcard Wizard.<BR>---------------------------------------------<P>Alles werkt weer, even een nieuwe programmer gehaald en gebruik nu CHIP-CAT 2.3<BR>Iedereen bedankt!<BR>[ 12-08-2001: Message edited by: Pinedo ]<P>[ 12-08-2001: Message edited by: Pinedo ]<p>[ 18-08-2001: Message edited by: Pinedo ]

Geplaatst:

stuur me ff op vertel ff jullie procedure...<BR>gebruiken jullie de smartcard wizzard ofniet?<BR>klinkt alsof je een ander component als de 16f84/24c16 wilt proggen...<BR>licht ff toe.. dan komt het best wel goed<P>[__raDXnl__]<P>-sky is indeed not the limit-

Geplaatst:

Hoi ik heb precies hetzelfde probleem-<BR>als ik iets te weten kom stuur ik wel een berichtje doe jy hetzelfde dan?<BR>groetjes. wink.gif" border="0

Geplaatst:

hoi sorry maar wat is de smardcardwizard.<BR>(een beginneling) frown.gif" border="0

Geplaatst:

De smartcard wizzard is een onderdeel van ICprog. Je vindt het onder het command menu. Maar de essentie van Radxnl's vraag is of jullie nog steeds dezelfde kaart gebruiken als voorheen, of dat je nu een andere hebt.<BR>Als het voorheen altijd lukte en nu (op precies dezelfde manier) niet meer, dan is er iets veranderd.<BR>Ofwel is er aan je PC iets veranderd of aan je kaart of programmer-voeding. Misschien zelfs alleen maar slecht kontakt op de kaart. <BR>- Maak de kontakten van je kaart eens goed schoon.<BR>- Check je voeding (min. 13,5V).<BR>Als dat allemaal niet helpt:<BR>- Ga na wat er sinds de vorige keer veranderd is en probeer dat terug te brengen in de oude staat.<P>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

Hoi ik heb nu de mastera 1 sinds 2 weken<BR>ik kan de eeprom niet laden.<BR>can find the loader is de melding elke keer<BR>of ik hem nu op 3.5 of 6.0 zet het maakt<BR>niets uit.<BR>de kaarten zyn een gewone goldcard en een<BR>piccard-gold v3.0 en de adapter gaat tot-<BR>12 volt (kan het aan de adapter liggen de-<BR>een zegt 12 volt en de andere zegt hoger<BR>tot 15 volt)<BR>groetjes en bedankt voor uw aandacht. frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik prog met chipcat en mijn voedingkinkie is maar 7.2V ( origineel erbij geleverd)<BR>Geen probleempjes.<P><B>Sahib</B>

Geplaatst:

Heb ook een Mastera aangeschaft, moet er nog mee werken. Is de RS-kabel die er bij zit trouwens eenzelfde kabel als die je gebruikt om nieuwe firmware op de humax te laden confused.gif" border="0 <P>Groetjes, Dism smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.