Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Ik heb een humax met zowel een ideto als seca kaart en zoek voor de goldcards een goede programmer. Ik heb er de ballen verstand van maar wil graag veel leren. Wie heeft een tip m.b.t. een goede programmer (eventueel goede leverancier
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Als ik van jou was zou ik opteren voor de multiprog 2001xl. Hier kan je alles mee programmeren incl de cards voor ds9 files.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Een MasterCRD of MasterCRD2 is wel duurder, maar is voor alle typen kaarten geschikt. Bovendien te updaten in de toekomst. Als je wat verder komt in je hobby kan dat handig zijn om te overwegen. Er zijn trouwens meer programmers die zoiets bieden, maar met de MasterCRD heb ik goede ervaringen.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Dit soort vragen hoor in "Programmeer hard- & software" thuis!!!!!!!!!!!!!!!<P><BR>Let daar de volgende keer even op A.U.B.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Wel de vraag is beantwoord dus we sluiten de hap!
Aanbevolen berichten