Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Ik ben in het bezit van een Chipdrivegold-programmer en een goldcard 16F84/24C16.<BR>Ludipipo/phoenix<BR>De programmer heeft een schakelaar voor het apart kunnen laden van de 16F84 en 24C16.<P>Met behulp van Chip-Cat 2.2 probeer ik de goldcard te laden met een 16F84.hex en 24C16.hex file (van internet gehaald).<P>Besturingsprogramma is Win98. Kabel via de seriele (mouse)poort. <P>Chip-cat geeft de melding "installing loader". Het lampje op de programmer gaat branden. Vervolgens moet ik de programmer in de "Mouse-mode 3.5 Mhz" zetten. <BR>Daarna krijg ik de foutmelding "Loader doesn't work". <P>Heeft iemand enig idee wat ik niet goed doe? <P>Kan het zijn dat ik bepaalde instellingen in Chip-cat, Windows of BIOS niet goed heb staan? <BR>Wie kan mij helpen?<P>
Duwgati Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Kijk eens of in de instellingen van chipcat de clock wel op 3.5 MHz staat.<BR>Anders checken of er geen andere software je com-poort bezet houdt.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten