Ga naar inhoud


terratec 1200 dvb-c + cam alphacrypt v3.05 en knc-one ci


Gast lompie

Aanbevolen berichten

Ik heb een terratec dvb-c 1200 pci kaart in mijn pc zitten met daarop aangesloten een knc-one ci en daarin een alphacrypt cam full v3.05 en daarin een smartcard van tvhome.

 

Nu is het probleem dat ik wel de kanalen kan vinden maar alleen de volgende vrije kanalen kan bekijken: Ned 1 en Tvhome kanaal en de box tvnoord en tv friesland.als ik naar een zender ga die niet in mijn basispakket zit geeft de cam wel een melding van niet bevoegt deze zender te bekijken.Wel in het basispakket zittende zenders gaan op zwart zoals bijvoorbeeld ned 2,3 net 5 , sbs .... (behalve teletekst) . mijn os is windows xp prof mijn dvb-c software is vrecord van sceneo en cinergie digital van terratec.

 

hoe kan ik zenders bekijken die wel in mijn basis pakket zitten en niet op zwart gaan? Of welke ander software kan ik gebruiken in combinatie met een cam?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die terratec zelf ook, maar dan zonder de ci kaart erbij. Ik kan ook alleen de fta kanalen kijken,(logisch zonder ci) dus ik heb het idee dat je ci module niet (goed)werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...