Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Is er een automatische update functie aanwezig in Office 2003. zo ja, hoe zet ik die uit? Ik bedoel ook tijdens een normale windows update checkt de computer blijkbaar of er een update voor Office 2003 beschikbaar is.
Rayman Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Hoi, Windowsupdate kijkt niet naar Office. Microsoft Update wel. Wanneer je Microsoft Update eenmaal hebt geactiveerd, kun je deze in opties, instellingen wijzigen, dan een vinkje bij: Microsoft Update uitschakelen en Windows update gebruiken, toepassen, en je bent weer terug bij de oude updatefunctie, zonder Office. Groeten,
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Citaat: Hoi, Windowsupdate kijkt niet naar Office. Microsoft Update wel. Wanneer je Microsoft Update eenmaal hebt geactiveerd, kun je deze in opties, instellingen wijzigen, dan een vinkje bij: Microsoft Update uitschakelen en Windows update gebruiken, toepassen, en je bent weer terug bij de oude updatefunctie, zonder Office. Groeten, Kan ik via het register of iets dergelijks die updatefunctie van Microsoft Update uitzetten?
dalton Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Kan ik via het register of iets dergelijks die updatefunctie van Microsoft Update uitzetten? hoi dat zou ik ook graag willen weten, bedankt voor de moeite gr dalton Groetjes Jan
Tonskidutch Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 ik begrijp niet wat je ermee wilt bereiken anders dan bugs verder gebruiken en fouten in office blijven gebruiken. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
dalton Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Citaat: Hoi, Windowsupdate kijkt niet naar Office. Microsoft Update wel. Wanneer je Microsoft Update eenmaal hebt geactiveerd, kun je deze in opties, instellingen wijzigen, dan een vinkje bij: Microsoft Update uitschakelen en Windows update gebruiken, toepassen, en je bent weer terug bij de oude updatefunctie, zonder Office. Groeten, Dit willen wij gr dalton Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen