Ga naar inhoud

Automatisch update Office 2003

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een automatische update functie aanwezig in Office 2003. zo ja, hoe zet ik die uit? Ik bedoel ook tijdens een normale windows update checkt de computer blijkbaar of er een update voor Office 2003 beschikbaar is.

Geplaatst:

Hoi,

Windowsupdate kijkt niet naar Office. Microsoft Update wel. Wanneer je Microsoft Update eenmaal hebt geactiveerd, kun je deze in opties, instellingen wijzigen, dan een vinkje bij: Microsoft Update uitschakelen en Windows update gebruiken, toepassen, en je bent weer terug bij de oude updatefunctie, zonder Office.

Groeten,

• 2 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
Hoi,

Windowsupdate kijkt niet naar Office. Microsoft Update wel. Wanneer je Microsoft Update eenmaal hebt geactiveerd, kun je deze in opties, instellingen wijzigen, dan een vinkje bij: Microsoft Update uitschakelen en Windows update gebruiken, toepassen, en je bent weer terug bij de oude updatefunctie, zonder Office.

Groeten,

Kan ik via het register of iets dergelijks die updatefunctie van Microsoft Update uitzetten?
Geplaatst:

Kan ik via het register of iets dergelijks die updatefunctie van Microsoft

Update uitzetten?

hoi dat zou ik ook graag willen weten, bedankt voor de moeite

gr dalton

Groetjes Jan

Geplaatst:
Citaat:
Hoi,

Groeten,

Dit willen wij
gr dalton

Groetjes Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen