Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is een funcard (AT90S8515 + 24C64) te proggen<BR>met Mastera 2?

Geplaatst:

Je kunt je beter afvragen: "Wat is er niet te proggen met een MasterA 2" ??<BR>In principe zou je zelfs je Chipknip kunnen opwaarderen met dit Programmeerwonder. (Als je de goeie Software hebt natuurlijk).<BR>Maar het kan wel eens zijn dat je dan het risico loopt er meer ellende achter je aankomt dan alleen FvdE + !<BR>Eh.. ik draaf door..Ter Zake: Ja dat Kan !!<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt voor de aantword. Ik dacht ook namelijk dat de Mastera alle kan ....maar een<BR>piccad2 (16F876 en 24C64) lust hij niet.

Geplaatst:

Maak even een duidelijk verschil tussen wat de programmer kan en wat de SOFTWARE kan. Op de JDM standen (2/3) van de mastera kun je uitstekend een échte piccard2 programmeren, helaas heeft men bij die plastic dingen een beetje beknibbelt op de aansluitingen: 5 ipv 7, daardoor MOET je met een loader werken. <P>Een werkende loader voor een 876 heb ik helaas nog niet gevonden, dus dat is een probleem... mocht iemand een werkende loader hebben hou ik me van harte aanbevolen!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.