Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Ik ga een nieuwe programmer kopen maar ik zit te twijfelen tussen de Multiprogrammer 2001 XLD of XL en de MasteraII. IK wil liever de MP 2001 XLD omdat deze ook met twoprog werkt. Deze is een stuk duurder dan de mastera II en ik kan hem nergens vinden. De mastera heeft ook een behuizing. Ik ga hem gebruiken voor o.a DS9,GW,Fun,Crypto enz.<P>Ik heb ook ergens gelezen dat je met de mastera rechtstreeks een gw kaart kan kopieren kan dit ook met de MP 2001<P>Welke van de twee raden julie mij aan en wat is het verschil en waar kan ik de MP 2001 XLD kopen (e-mail karagozlum1967@hotmail.com)<P>Ik ben mijn oude JDM programmer kwijtgeraakt tijdens mijn vakantie. Ik zit nu sinds donderdag zonder programmer en zou zo snel mogelijk een nieuwe willen kopen. Ik wacht dus op jullie reakties.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Multiprog 2001 Ken ik niet. Maar de Mastera II werkt perfect. Als je die hebt hoef je voorlopig geen progger meer te kopen .<P>MasterA II kost Fl. 279.- of Fl. 299.- met Piccard 2<P>Hint: Please visit our sponsors in order to keep us on-line !<P>Best Regards...
Aanbevolen berichten