Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Ik wil Astra-1, Astra-2, Astra-3 en Hotbird in een vaste opstelling ontvangen. Is hier een mogelijkheid voor of kan het alleen maar met een draaibare opstelling. Bedankt
vincent1971 Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Lees eens de diverse berichten alhier. Is erg veel over gepost. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Tja met zoeken zie ik door de bomen het bos niet meer. Welk zoekwoord is het beste.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Je kan beter bij het beginnersvragen forum terecht met deze vraag. Maar het kan beide; vast is snel zappen en draaibaar biedt je meer flexibiliteit voor meer satellieten. Zoek bijvoorbeeld op multifeed of op motor, of op diseqc. Vindt je wat interessants dan staan in zo'n artikel meest weer nieuwe zoektermen.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Heb het e.a. gelezen maar het lijkt wel of elk geval weer uniek is. In mijn geval is draaibaar nagenoeg niet uitvoerbaar. Dus ik heb een Visiosat Bi met 3 lnb besteld. Astra-1-2 en hotbird. Heb inmiddels gelezen dat Euro1080 sinds 6 weken op astra 3 uitzend. Heb ook gelezen dat er geen ruimte is om nog een lnb te plaatsen voor Astra3. Dus een optie????? Tweede schotel???? Of kan je draaibaar begrenzen zodat de schotel niet tegen de muur opbotst?
Bigfoot Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Er is inmiddels een nieuwe Visiosat schotel op de markt, tenminste op internet te vinden : Support 3 LNB 23.5°/19°/13° - VISIO-HDTV/1 Misschien kun je daar met een beugeltje de Astra 2 er nog aan plaatsen, of komt er ook nog een 4lnb houder voor Zelf heb ik nog geen HDTV ready tv of een HDTV receiver maar op termijn lijkt me dit wel handig. Of anders een Wavefrontier 90cm kopen.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Deze heb ik besteld Hiermee kunt u drie LNB`s monteren en zo Astra 2 28gr. Astra 19gr. en Hotbird 13gr. ontvangen met een en dezelfde schotel. Ik ga het even uitzoeken
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 A11 VISIO-HDTV/1 Prix de vente : 105.00 CHF Support 3 LNB 23.5°/19°/13° Support pour parabole VISIO-100SMC Astra 23,5° E Astra 19,2° E Hotbird 13° E Inderdaad gevonden op een zwitserse site; http://www.radio-materiel.ch/scripts/rama/fiche.html?ref=VISIO-HDTV%2F1 Maar ja nu nog in Nederland zien te kopen.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Draaibaar kan inderdaad begrensd worden, zodat ie niet tegen de muur opbotst. Maar als je niet veel kan ontvangen is vast wellicht handiger inderdaad...
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Je had misschien ook de Technisat Multytenne 45 kunnen kopen. Vanaf 99 euro. Minder flexibel dan losse LNB's natuurlijk. En of 45cm genoeg is? Wat heb je voor de Visiosat met drie LNB's en switch betaald? (Geen winkel noemen!)
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Visiotsat Bi Satelliet 105,-- euro LNB 3x 14,50 43,50 ,, Visiosat Tri-Sat Beugel 18,-- ,, Voordeel is natuurlijk wel dat in de huiskamer tv kan worden gekeken en ik op de computer kan aanklooien. Dat is het voordeel van een vaste opstelling.
dogeatdog Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 misschien was een bisat g2 opstelling beter geweest met een dubbel lnb op astra3
Bigfoot Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Als ik het zo lees is de "A11 VISIO-HDTV" een 100cm Visiosat schotel met houder voor de 23.5-19-13 sat-posities
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Citaat: Je had misschien ook de Technisat Multytenne 45 kunnen kopen. Vanaf 99 euro. Minder flexibel dan losse LNB's natuurlijk. En of 45cm genoeg is? Wat heb je voor de Visiosat met drie LNB's en switch betaald? (Geen winkel noemen!) Zou je me kunnen mailen met de naam van de winkel die de Technisat Multytenne 45 voor 99 euro aanbiedt??? Ik ben dit namelijk nog niet tegengekomen en wil de Multytenne toch echt hebben. Alvast bedankt voor de reactie
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Als ik het zo lees is de "A11 VISIO-HDTV" een 100cm Visiosat schotel met houder voor de 23.5-19-13 sat-posities Ja dat klopt. Ik heb contact gehad met de leverancier en hij vertelde mij dat de derde houder verplaatsbaar is dus er zijn wel wat mogelijkheden. Omdat ik geen draaibare opstelling kan hebben is eventueel een tweede schotel die op astra-3 is gericht een mogelijkheid. Volgens de leverancier is het ook mogelijk een vierde LNB te plaatsen op de visiosat en deze iets naar achteren te plaatsen. Zo heb je dan toch genoeg ruimte voor astr-1-2-3 en hotbird.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen