foppo Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Ik heb een Mastera 2 besteld omdat ik graag wil leren pielen met kaarten. Ik volg met belangstelling de nieuwste toevoegingen op de site van Duwgati.<BR>Wat ik nou toch nog steeds niet te weten kan komen is welke kaart of kaarten ik het beste kan gaan gebruiken.<BR>Moet het een goldcard zijn (ik heb er een in gebruik maar niet zelf geprogd) of een funcard of een dit of een dat?<BR>Ik wil om onnodige verzendkosten te besparen niet elke keer een nieuw type aanschaffen.<BR>Dan maar 2 of 3 tegelijk! Maar welke?<BR>Ik gebruik(te) tot nu toe steeds een kaart-emulator als voyager en wallbangor en had dus weinig met het proggen zelf te maken.<BR>Wie heeft een goed advies? 3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0) Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0 Wavefrontier
Moderator Matchless Geplaatst: 15 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 15 augustus 2001 het ligt eraan wat je in de toekomst van plan bent.ik denk dat de piccardII op dit moment de beste keus is. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 De beste keus is toch de funcard, is sneller <BR>en groter capaciteit.<BR>Bestaat reeds langer.<P>Groetjes<P>
Duwgati Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Als je werkelijk wat dieper in deze materie wilt duiken, koop er dan 3:<BR>een GW, een Piccard2 en een funkaart. <BR>Je zult merken dat mettertijd elke kaart weer eens even een voordeeltje biedt boven de ander. <BR>Er zijn ook lui die zweren bij de Jupiter kaarten, maar daar worden de nieuwste ontwikkelingen altijd pas als allerlaatste in geïmplementeerd. Ik heb er hier ook enkele liggen die om die reden eigenlijk vrijwel nooit gebruikt worden.<BR>Als je de artikelen doorspit in dit forum zul je zien dat alle hobbyisten (niet te verwarren met lui die alleen maar gratis willen kijken) er meerdere verschillende kaarten op na houden.<BR>Wed dus niet op 1 paard.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten