Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Ben nu al een paar dagen aan het proberen om die verdomde eeprom te kunnen proggen op mijn kaartje <BR>Ik denk dat ik bijna alle dingen geprobeerd heb wat op het board te vinden is , zonder sukses; Steeds krijg ik berichten zoals"loop request", "geen acknowledge",heb reeds van voeding veranderd, alle standen op mijn mastera I uitgeprobeerd, mischien heeft iemand nog een ander ideetje, ik ben ten einde raad!!!<P>Groetjes<P><BR>Indien een van jullie me wenst te mailen<BR>dirk.dedonder@skynet.be<BR>
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Wel ik heb ook een aantal uren nodig gehad om die DS9 kaart (piccard II) te programeren uiteindelijk bleek het zo simpel te zijn dat ik het zelf haast niet kon geloven. <BR>Ikzelf gebruik een VP20 maar met een Mastera zal het best ook wel gaan neem ik aan. Het programeren gaat slechts in 2 stappen en dit alles in de JDM mode. Eerst de EEprom.hex (loader is niet nodig) en daarna (ook in JDM-mode) de PIC16F876.hex en klaar is kees.<P>Suc6<BR>Ruff Rider
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ruff Rider<P>Bedankt dat je uit het slop wilt helpen, maar helaas nog steeds véél slop.<BR>Steeds dat vervelend bericht" No Acknowledge recieved"<P>Ruff, mail me eens jouw E-mail adres, ik begin aan mijn "goede" files te twijfelen
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ruff en dddtv,<BR>ik heb ook dit probleem alleen dan met een mastera 2.Kun je mij de loaderfile sturen.DDDTV ,je bent niet alleen in je slop.<BR>e.veld@hccnet.nl
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Ik heb het zelfde probleem het schijnt dat je picard2 2 verschilde zijn 1 waarin je geen bootloader nodig hebt ligt aan de aansluitingen van je piccard maar ik heb hier ook geen resultaat de pic lukt wel maar nope emprom<BR>mischien niet de goede loader<BR>wie heeft hem wel?<BR>groetjes adje
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Beste,<P>zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd maar ik heb het gelezen of een franse board.<BR>de piccard 2 zou ietsje te groot gemaakt zijn en met als gevolg niet diep genoeg in de programmer gaan. Vandaar alle problemen. Eventjes de zijkanten een beetje afschuren en het zou al heel wat beter moeten gaan ! Let wel ik heb het ook maar van horen zeggen.<BR>Blue Boogie
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 wat blue boogie zegt klopt,<BR>ik had het zelfde probleem tot ik de kaart vergeleek met de originele en hij was iets te breed en te lang bij gevijld en geen probleem meer<BR>suc6<BR>falonso
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Als je aan de li-zijde (contacten boven) ca. 1 mm verwijdert is het probleem verholpen.<P><BR>ciao
Aanbevolen berichten