Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Welke programmer en welke type kaart kan ik het beste kopen, om simpel en betrouwbaar te werken. Hoor allerlei dingen uit allerlei hoeken: JDM, Mastera, Goldprogrammer; Piccard, piccard 2, goldwafer. Ik zie door de proggies geen proggies meer (IYKWIM)
Duwgati Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Wat de programmer aangaat:<BR>MasterA/MasterCRD zijn meest veelzijdig en je vind er uitgebreide support voor doordat er zoveel gebruikers van zijn.<P>Wat kaart aangaat:<BR>Hangt af van de receiver/CAM die je gebruikt. Merk, type, gepatcht of niet etc. Die vraag is dus niet te beantwoorden zolang je niet meer info kunt geven.<P>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Thanx for the reply,<BR>Vraag programmer duidelijk,<BR>ga draaien met een HUMAX5400, geen extra cam, patch 2.4 erin en that's it <P>Groetjes, Dism
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 PIC16F84+24C16 of 16F876+24LC64 enz. enz. <BR>Het begint me even te duizelen. De laatste schijnen de nieuwe en betere te zijn.<BR>Mij werd gisteren verteld dat de eerste makkelijker te proggen zijn (betrokkene werkt met JDM btw) en het vaker doet.
Aanbevolen berichten