Ga naar inhoud

TV Oranje ook op Canal Digitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het digitale tv-station TV Oranje vertoont 24 uur per dag videoclips en andere beelden van Nederlandse artiesten. Vrij van reclameblokken en met beeld en geluid van digitale kwaliteit. TV Oranje is op dit moment te zien bij TV Home van Essent, Casema, CAIWAY RTV, Multikabel en Kabel Noord. Binnenkort volgt onder meer Deltakabel. Met andere exploitanten, waaronder UPC, hopen we de komende maanden overeenstemming te bereiken over het doorgeven van TV Oranje in hun digitale TV-pakket. Binnen afzienbare tijd zal TV Oranje ook zijn te ontvangen via Canal Digitaal.

Geplaatst:

hun eigen website. Het staat er al mààààààààndenlang en is hier al tig keer aangehaald. Dit is dus helemaal geen nieuws!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Is dat echt zo? Ik heb de site van TV Oranje een tijd geleden nog wel bezocht, maar ik kan me niet herinneren dat er toen zo'n vastberaden verwijzing naar CanalDigitaal op stond. Wel dat ze ook graag via de satelliet beschikbaar willen zijn, maar dat ze hoe dan ook via CanalDigitaal beschikbaar komen is me toch echt ontgaan.

Geplaatst:

dit staat op meerdere site ineens sinds vandaag dus denk datdit geen oud nieuws is.

wist inderdaad wel dat er onderhandelingen waren

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.