Pjotter6 Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb een externe harde schijf aan mijn Humax lcd tv met interne HD aangesloten gehad en die heeft hem vervolgens in LINUX Ext3 geformateerd. Nu wil ik deze ext. HD graag weer op mijn computer gebruiken, maar windows ziet hem niet meer.Kan hem met USB en FIREWIRE aan sluiten geen van beiden werkt. Weet iemand hier misschien raad op?
Big fellow Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Disk manager van windows gebruiken om de partitie eraf te halen, en dan nieuwe partities aanmaken. Disk manager vindt je onder: Rechter muisknop op "Deze computer" -> "Beheren" -> "Schijfbeheer" Goed opletten dat je wel de jusite disk opnieuw partitioneert! Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Pjotter6 Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Geplaatst: 8 februari 2006 Big fellow, Hardstikke bedankt formateren loopt Pjotter6
Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 nu al te laat maar windows heeft een systeem dat installable filesystem heet. Als je zoekt op ext2fs via google dan vind je software waarmee je ext2 en 3 schijven kan lezen en schrijven binnen windows. Wiri
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen