ArChie Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Het gerucht gaat dat de kabelbedrijven van Irdeto 2 overgaan op Irdeto 3. Is er hier iemand bekend wat de verschillen zijn tussen Irdeto 2 en Irdeto 3? Bestaan er CAM's die Irdeto 3 compatible zijn?
dolphs Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Voor welk jaartal staat dit op de planning, 2008? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
ArChie Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Geplaatst: 9 februari 2006 Citaat: Voor welk jaartal staat dit op de planning, 2008? Volgens berichten die op dit topic circuleren (HDTV topic) al in maart van dit jaar.
planetbitworld Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Ik denk niet dat ze zomaar overgaan op een andere coderings systeem Dit kost veelste veel geld, gewissel met kaarten, en heel veel gezeur. Bovendien zijn de meeste bedrijven afgelopen jaar net overgestapt op een nieuwe coderings systeem zoals b.v tvhome. (van viaAcces naar irdeto2) Irdeto 2 is nog steeds niet gehackt dus er is geen reden voor een wissel. Mischien dat ze voor hdtv uitzendingen straks apparte smartcards gaan uitgeven die in de "volksmond irdeto 3" genoemd gaan worden. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Thomas2000 Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Er was toch een irdeto2 hack in griekenland? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
ArChie Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Geplaatst: 9 februari 2006 Voordat dit topic uit de hand loopt: De brenger van het slechte nieuws in het HDTV forum praat nu weer over Irdeto 2 revisie 3. Ik denk dat hij dus in zijn originele bericht bedoelde te zeggen dat Irdeto 2 versie 2.26 wordt geupgrade naar Irdeto 2 versie 2.3x i.p.v. versie 2.26 naar versie 3.x. Nog geen Irdeto 3 dus. Excuses voor de verwarring. Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
Aanbevolen berichten