Ga naar inhoud


Pw kaart defect en nu ??


tuupje_nl

Aanbevolen berichten

Ik gebruik deze kaart voor intern cs icm 1xdb7000 en 1xdb500

Tot gisteren alles zonder problemen, met deze kaart.

De cs server is een newcs RC6, deze herkent echter opeens de kaart niet meer.

Andere kaart zoals CD wordt wel herkent.

 

Ik vermoed dus dat mijn kaart echt defect is.

 

Hij krijg ik dat die mensen bij PW nu aan het verstand gebracht...Die vragen nml steeds maar welke receiver ik heb, en als ik dan zeg DB7000 houd het feest op.

Die is nml niet officieel ondersteunt door hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, dat heb ik dus niet gedaan.

 

Ik heb wel een PW ontvanger (geleend) thuis staan, daarop heb ik die kaart ook al eens geactiveerd en heeft gewerkt.

 

Nu heb ik dus met die PW Tussie aan de lijn gehangen en die beweert dat kan niet want die firmware van die receiver (galaxis) is te oud!?!

 

Dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gelezen dat je met Camd3 kunt proberen te (her)activeren. Toch heb je met een werkende receiver van PW de meeste kans. Heb je geen kennis met een receiver in de buurt? Waar kom je vandaan?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm..toeval ?

Gisteren hier ook alles zwart met camx op PW.

Ik kreeg niets dan "bad ecm's" en de idle-time varieerde tussen de 3 en 4 seconden, wat normaal rond de 7 seconden ligt.

Om een lang verhaal kort te houden .

Wanneer je een update gemist hebt van PW, kan het soms uren duren voordat je weer aan de beurt bent, dus wat ik gedaan had was de de dreambox een keer gereboot, afgestemd op een PW kanaal, TV uitgezet en naar bed gegaan .

Vanmorgen deed alles het weer.

 

RuKo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

yep, heb ik ook eens gehad.

Heb toen alle emu's met telnet gekilled en daarna een oude scam handmatig gestart.

Net zoals RuKo schrijft moet men dit op een PW kanaal doen en laten staan.

Als de kaart goed is komt er na verloop van tijd wel beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze kaart vorige week vas geactiveerd mbv een dream 7000 met camd3836.

Dit werkte toen perfect.

Heb ik toen tevens hier op het forum gepost.

 

Ik vermoed echter dat de kaart defecct is, en niet op zwart staat omdat de update gemist is.

 

Ik heb vannacht mijn db7000 met deze cam de gehele nacht draaien op pw start, geen succes.

 

Zoals reeds eerder vermeld wordt de kaart door newcs server in 2 verschillend phoenix readers (multipro en mastera) niet meer herkend.

 

Doe ik mijn 2de Pw kaart in diezelfde readers en dus ook dezelfde newcs server, dan werkt wel alles zonder probs.

 

Als iemand in de buurt van het limburgsche zit is het misschien nog te overwegen in een originele decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Als iemand in de buurt van het limburgsche zit is het misschien nog te overwegen in een originele decoder.


Is Wijchen een optie? Ik wil hem wel eens proberen te laten lopen op originele decoder (Bij Nijmegen)

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet gewoon PW bellen als de kaart het niet meer doet.

als ze vragen om wat voor ontvanger je hebt zeg je gewoon dan je een Dbox 2 hebt,dan gaan ze gewoon verder met uitleg en gewoon de kaard in je Dreambox laten zitten dat merken zij tog niet.

En als ze wat vragen om te proberen of te doen dan gewoon met ja andwoorden,en je kaartnumer bij de hand hebben,dan sturen ze je zo een Update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die is nml niet officieel ondersteunt door hun

hoe heb je hem aangeschaft of gekregen?

de aanmeldende (kaart geregistreerde) partij kan misschien wel gewoon een nieuwe krijgen als die echt kapot is

 

maar met camd3 of scam kun je nog eens proberen in de kaart slot

probeer bij camd3 eerst in telnet gewoon de camd te starten

als je ziet dat ie geen atr hex en TIERS geeft als output dan is die echt stuk

 

telnet

camd_3836 <enter> of de versie die je hebt van camd_38xx

 

met enkele cams kun je de ecm blokkeren door aanpassing van de config, dus zorg dat je de standaard configuratie geladen hebt zonder aanpassing.

 

cheers

Edge Of Seventeen

Stevie Nicks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...