Kilometervreter Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Hallo, Af en toe springt de TV vanzelf op standby.(Er kunnen weken tussen zitten) Lampje brand normaal rood en knippert niet. Vervolgens kan de TV weer gewoon aangezet worden. Het is niet echt storend maar het hoort natuurlijk niet. Kent iemand dit euvel? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Jan Ambers Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 THT en SOPS trafo een goed hersolderen en ook driver trfo!
Kilometervreter Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Geplaatst: 12 februari 2006 Ik neem aan dat deze kwaal na verloop van tijd erger wordt. dan wacht ik eerst totdat de uitval-tijden storend dicht bij elkaar liggen. Dan zie ik tenminste of mijn inspanningen nut hebben gehad. Of is dit slecht voor het toestel? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Moderator Matchless Geplaatst: 12 februari 2006 Moderator Geplaatst: 12 februari 2006 wachten totdat een fout groter wordt is altijd slecht. Tis mischien een kleine fout maar door een kettingreactie kan er ineens heel veel kapot gaan. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
topie Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Misschien al eens nieuwe batterijen in de ab gedaan? Als deze zwak zijn kun je ook rare verschijnselen krijgen. Succes, Marcel Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
Kilometervreter Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Geplaatst: 16 februari 2006 Zal de conditie van de batterijen eens checken. Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen