Ga naar inhoud


[Auto] Stotteren D-Kadett


rvs4all

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik ben geen deskundige, maar in het algemeen kan je naar de volgende zaken kijken.

De brandstof kan vervuild, verouderd zijn, er kan water in de Tank zitten.

Je filter in de benzineleiding kan verstopt zijn, de brandstofpomp kan haperen (heeft een Kadett eigenlijk een brandstofpomp?)

Je verdeelkap of de bobine kan overslag hebben, de bekabeling tussen bobine, verdeelkap en bougies kan ook doorgeslagen zijn.

De condensator over je contactpuntjes van de onderbreker kan defect zijn, je onderbrekerpuntjes vervuild, ingebrand, versleten zijn.

De vacuumvervroeging op de verdeelkap niet werken.

 

De carburateur kan vervuild zijn, de sproeier verstopt, de vlotter blijven hangen.

 

Je luchtinlaat filter kan vervuild zijn, slangen poreus of gescheurd.

 

Voor wat betreft in en uitlaatkleppen, speling, koppakkingen etc, kan ik je niet adviseren, daar ben ik altijd afgebleven.

 

De laatste keer dat ik zelf aan een auto heb gesleuteld was in 1981.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Olieslagers vraagbaak, daar stonden achterin altijd de elektrische schema's vermeld.

Je kan eens op zoek gaan naar een exemplaar voor jou auto.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook eens de benzienetank na of er geen roest  of andere troep in zit ,en het gehele brandstof cirquit achoon is ,anders kun je aan de gang blijven met de Carburateur schoon maken..

Ps als je er een elektronische ontsteking in wild bouwen,ik heb hier nog een schema van waarbij de Contakt punten behouden blijven ,alleen de condensator vervalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...