jenny201 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Ja hij heeft een tijd stil gestaan heb de zündkerzen al uitgewisselt. Maar hij loopt noch nie rond
Moderator ceesv Geplaatst: 6 april 2014 Moderator Geplaatst: 6 april 2014 Ik ben geen deskundige, maar in het algemeen kan je naar de volgende zaken kijken. De brandstof kan vervuild, verouderd zijn, er kan water in de Tank zitten. Je filter in de benzineleiding kan verstopt zijn, de brandstofpomp kan haperen (heeft een Kadett eigenlijk een brandstofpomp?) Je verdeelkap of de bobine kan overslag hebben, de bekabeling tussen bobine, verdeelkap en bougies kan ook doorgeslagen zijn. De condensator over je contactpuntjes van de onderbreker kan defect zijn, je onderbrekerpuntjes vervuild, ingebrand, versleten zijn. De vacuumvervroeging op de verdeelkap niet werken. De carburateur kan vervuild zijn, de sproeier verstopt, de vlotter blijven hangen. Je luchtinlaat filter kan vervuild zijn, slangen poreus of gescheurd. Voor wat betreft in en uitlaatkleppen, speling, koppakkingen etc, kan ik je niet adviseren, daar ben ik altijd afgebleven. De laatste keer dat ik zelf aan een auto heb gesleuteld was in 1981. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jenny201 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Heeft iemand een schakelplan motorruimte van de d kadett 1.2 1982. En zou die mij tot beschikking kunnen stellen. Met dank al vooraf jenny
mereltje Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 http://www.opel-forum.nl/viewforum.php?f=4 Ik had die vragen hier gesteld Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: 6 april 2014 Moderator Geplaatst: 6 april 2014 Olieslagers vraagbaak, daar stonden achterin altijd de elektrische schema's vermeld. Je kan eens op zoek gaan naar een exemplaar voor jou auto. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
columbo Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Kijk ook eens de benzienetank na of er geen roest of andere troep in zit ,en het gehele brandstof cirquit achoon is ,anders kun je aan de gang blijven met de Carburateur schoon maken.. Ps als je er een elektronische ontsteking in wild bouwen,ik heb hier nog een schema van waarbij de Contakt punten behouden blijven ,alleen de condensator vervalt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen