Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Heb hier een Mastercrd 2 programmer en wil hiermee een originele kaart uitlezen maar krijg continue een foutmelding die zegt dat of de kaart er niet inzit of dat ie de hardware niet kan vinden.<BR>Terwijl een Goldkaart geen probleem oplevert wie heeft hier ervaring met de Mastercrd 2 en MKF 4.1<BR>Alvast bedankt voor de reactie's.
Duwgati Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Voor MasterA/MasterCRD 1 en 2:<BR>Programmer in mode 1 (3,57Mhz) schakelen.<BR>MKFind opstarten.<BR>Connect drukken en je hebt verbinding.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Duwgati Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><B>Hallo Duwgati,<BR>Heb het geprobeerd op de manier zoals je had beschreven maar het werkt niet.<BR>Krijg het dus niet voor elkaar om met de Mastercrd2 een originele C+ uit te lezen.<BR>Krijg nog continue de melding : There was a problem connecting to you're card . Port may be in use or settings are incorrect.Als ik dan naar de compoort settings kijk die komen exact overeen met de gegevens bij mijn compoort.De settings zijn als volgt :<BR>Com 1 , Databits 8 , Parity Even , Baudrate 9600 , Stopbits 1 , Delay/Timeout 100 .<BR>De programmer staat op stand 1=3,57Mhz<BR>Heb geen idee wat er nu fout staat.<BR>Enig idee wil je me het dan laten weten.<BR>Alvast bedankt. <BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Welke versie windows gebruik je?<P>Windows 2000 bijv. is voor sommige applicaties te snel. Via advanced settings kun je de receive- en transmit-buffers wat terug brengen. <P>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 hier een site voor deze programmer(http://www.fish-and-fun.com/help/MasterCRD-DE.html]<BR>misschien een oplossing ,heeft genoeg softweaere aan boord<P>grutjes qmabir
Aanbevolen berichten