Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Heb vanmorgen geprogrammerd met mijn Mastera<BR>en door een schakel fout kan hij de loader niet meer laden op progr.1<P>Ik begin normaal op 2 met de file dan schakel ik hem over op 1 (3,5 Mhz) dan zegt hij "LOADER DOESN'T WORK<P>Schakel fout was: ipv op 1 te zetten is hij op 2 verder gegaan<P>Wat nu gedaan !!<P>Heb chip-cat 2.2 progr. opnieuw installeert<BR>zelfde probleem<BR>Heb altijd deze programma gebruikt..<P>Groetjes Silvester
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 ik weet niet wat je hebt geprobeerd te proggen maar als die pic geen loader meer <BR>wil nemen, kun je proberen om hem eens te wissen (#2) en dan opnieuw proggen.<P><BR>sccss
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 thanks ik ga het proberen zo ook met die andere probleem.<BR>Ik krijg alleen maar problemen<BR>met mijn spul ineens<P>Bedankt je hoort het wel Gr Silvester<p>[ 26-08-2001: Message edited by: Silvester ]
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Hoi ik heb precies hetzelfde probleem<BR>ik heb de mastera 3 weken geleden gekocht<BR>en nog een kaart kunnen laden via mode1<BR>ik heb 10 coldcards en 2 piccard-gold v3.0<BR>gekocht alle kaarten geprobeerd maar niks<BR>can find the loader is de melding elke keer.<BR>de adapter van 0 tot 15 volt geschakeld<BR>niks helpt. please help me ik word er<BR>k...m....l.k van
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 ik vraag me af wat er met die app.is die Mastera Ik heb hem pas 3 mnd ik weet trouwens niet of er garantie op zo'n ding is het kost toch 2 en een half.<BR>heeft altijd perfekt gewerkt.<P>Op prog 2 voor goldwafercard functioneert dan laadt hij daarna op 1 (3,5 mhz) gelijk de bekende waarschuwing LOADER DOESN'T WORK<BR>heb de goldcards gewist maar ze laten zich niet programeren is dit kastje nu werkelijk kassie wijlen??<BR> Silvester
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 dat ding kan toch bijna niet naar zo korte tijd overlijden...?<P>er zit ook wat in je Pm dan gaan we ff rustig dit probbie oplossen...<P>ik werk eral tijd mee (msrA) en (echt waar) nooit geen probbies.. <P>al helemaal niet met een GWtje<P>2bContinued..
Duwgati Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Willen jullie het eens proberen met ***geen-reclame***. Die werkt grotendeels hetzelfde als Chipcat, maar doet telkens een erase voordat hij een device programmeert.<BR>Ben benieuwd.<BR>Je kun 'm downloaden op mijn site: <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com</A> <BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Nou zeg probleem opgelost met de Mastera,<BR>ik heb het kastje open gemaakt en simpel en ik zeg SIMPEL met Contact reiniger schoon gemaakt droog geblazen met perslucht en hij functioneert weer als de oude.<BR>NO ERRORS..<P>Ik bedank iedereen voor hun support op dit onderwerp<P>Groetjes to all Silvester
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Hoi,<P>Loader doesn't work is meestal probleem als contacten van kaart niet met programmer overeenkomen. Kaart effe 1-2 milimeter terugtrekken. Dan werkt alles prima.<P>Chrit
Aanbevolen berichten