Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Heb vandaag even gebeld met VoipBuster naar een vaste telefoonaansluiting, niet met een headset maar via aangesloten luidsprekers en microfoon. Daar de luisprekers en de microfoon verder erg goed zijn, was ik aan de andere kant slecht te verstaan, en kon ik het gesprek ook moeilijk verstaan. (slechte quatiteit) Is dat ergens een instelling, en of andere oorzaken. Of is dit met een headset op te lossen, welke zijn dan goed?
hobsat Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 had ik eerst ook(alleen andere kant hoorde mij slecht), daarna gelezen dat ik poort 3830 moest forwarden, probleem was bij mij opgelost. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 forwarden waarheen ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 forwarden waarheen ? dat wil ik ook wel eens weten, wat bedoel je daarmee, en hoe doe je dat?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Is er iemand die weet wat er hier mee wordt bedoeld
Ome Merde Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 i.c.m een Asterisk-server kan ik het me voorstellen. of wil je die poort forwarden naar het IP-adres van de PC waarop voipbuster draait ? via een softphone proggie kan ik prima bellen zonder daarvoor ook maar één poort te hoeven forwarden, zonder delay/echo oid merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen